دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

بهترین دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

مراقبت از پوست و مو تخصصی است که تنها با شرکت در دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران و زیر نظر کارشناسان حرفه ای می توان آن را فرا گرفت.

استفاده از داروهای خانگی بدون مشورت با متخصصان می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث بیماری های پوستی شود. خوشبختانه امروزه بیشتر خانم ها به اهمیت این مشکل پی برده اند و وظایف مراقبت از پوست خود را به متخصصان حرفه ای سپرده اند.

دریافت آموزش تخصصی مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند منبع درآمدی پایدار و قابل اعتماد داشته باشید. این دوره ها باید توسط متخصصان مجرب برگزار شود که تجربیات خود را در قالب یک دوره حرفه ای به اشتراک بگذارند. آکادمی صورتگر ماه به عنوان اولین و بهترین آکادمی پوست و مو در ایران دوره مراقبت تخصصی خود را زیر نظر بهترین مربیان برگزار می کند.

 ویژگی های دوره مراقبت از پوست صورتگر ماه

ویژگی های دوره آموزشی مراقبت از پوست صورتگر ماه

ویژگی های دوره مراقبت از پوست صورتگر ماه

دوره آموزشی مراقبت از پوست پیشرفته توسط متخصصین مجرب این مجموعه به صورت حضوری و عملی برگزار می شود. در پایان دوره به افرادی که موفق به تکمیل دوره آموزشی خود شوند مدرک فنی و حرفه ای بین المللی اعطا خواهد شد. سند ارائه شده دارای کد ثبت و قابل استعلام می باشد.

آموزش این دوره تمامی مباحث  از آموزش پاکسازی پوست  برای مبتدی تا فوق حرفه ای را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا آموزش می دهد و به دلیل دارا بودن حالت کارگاهی و تمرینی به هنرجویان کمک می کند تا بر موضوعات مختلف تسلط کامل داشته باشند.

علاقه مندان به آموزش مراقبت از پوست در تهران می توانند در آموزشگاه مجهز صورتگرماه که مجهز به مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های پاکسازی و مراقبت از پوست صورت و بدن است در این زمینه مهارت های لازم را کسب کنند.

عناوین دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

در این دوره هنرجو با انواع پوست، راه حل های مراقبتی مناسب آشنا می شود. سپس نحوه کار با جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست صورت را فرا می گیرد. در نهایت با پکیج های فوق حرفه ای و تخصصی مراقبت از پوست آشنا می شود تا بتواند خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

آموزش این دوره تمامی مباحث  از آموزش پاکسازی پوست  برای مبتدی تا فوق حرفه ای را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا آموزش می دهد و به دلیل دارا بودن حالت کارگاهی و تمرینی به هنرجویان کمک می کند تا بر موضوعات مختلف تسلط کامل داشته باشند.

در این دوره نحوه درمان پوست ناسالم و همچنین نحوه کار با دستگاه ها و تجهیزات پزشکی تخصصی را یاد می گیرید. برخی از مهمترین موضوعات این دوره عبارتند از:

  • درمان تخصصی صورت
  • پروتئین و  ویتامین درمانی پوست
  • درمان انواع آکنه چشم و صورت
  • نحوه آبرسانی و روشن سازی پوست دور چشم
  • روش های مراقبت از پوست با برترین برندها
  • اکسیژن درمانی،  هیدروکسی تراپی و هیدراینگ و غیره
  • مزوایت  غیر تهاجمی
  • روش از حذف غبغب
  • جوانسازی پوست تخصصی
  • مراقبت از دست و پا
  • لیفت صورت
  • اسکوم درمانی

این تنها بخشی از سرفصل های دوره است، پس از اتمام دوره، هنرجو باید ۰-۱۰۰ دوره تخصصی مراقبت از پوست را مطالعه کرده باشد و بتواند خدمات اختصاصی را به همه افراد بر اساس شرایط و نیازهای پوستی خود ارائه دهد.

مطلب پیشنهادی: بهترین دوره آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران

آشنایی با بازار کار مراقبت از پوست

بازار کار مراقبت از پوست

بازار کار مراقبت از پوست

با شکل گیری زندگی صنعتی و افزایش جمعیت شهری، پوست انسان در معرض آلودگی های زیست محیطی فراوانی قرار می گیرد. به همین دلیل دریافت خدمات تخصصی مراقبت از پوست به یک ضرورت برای همگان تبدیل شده است.

حرفه مراقبت از پوست بازار پررونقی دارد و به همین دلیل سالانه افراد زیادی برای ورود به این بازار تلاش می کنند اما همه آنها موفق نمی شوند و پول در می آورند.

مشتریان بسیار باهوش هستند و خیلی سریع تفاوت بین یک متخصص حرفه ای و فردی که به صورت تجربی کار می کند را تشخیص می دهند. به همین دلیل اگر می خواهید به صورت حرفه ای وارد این عرصه شوید باید آموزش های مناسب و پیشرفته ای را طی کنید تا تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

امروزه دستگاه های فوق حرفه ای و پیچیده ای وارد بازار شده اند. تنوع برندهای ارائه دهنده محصولات مراقبت از پوست و مو، تصمیم گیری را برای کارشناسان سخت می کند. بنابراین تنها کسانی که جدیدترین دستگاه های موجود در بازار را می شناسند و قادر به استفاده از آن هستند. به طور مؤثر به شیوه ای حرفه ای  همه این موارد را در  دوره آموزشی مراقبت از پوست صورتگر ماه پوشش داده ایم.

دوره آموزشی مراقبت از پوست آکادمی صورتگر ماه

دوره آموزشی مراقبت از پوست آکادمی صورتگر ماه

دوره آموزشی مراقبت از پوست آکادمی صورتگر ماه

یادگیری نحوه مراقبت از پوست به تنهایی برای موفقیت کافی نیست. بلکه باید بدانید که چگونه هزینه و قیمت پاکسازی و مراقبت از پوست را تعیین کنید. چگونه مراقبت از صورت، مو، دست و پا را انجام دهید و همچنین نحوه مراقبت از پوست را بدانید.

برای شناسایی بهترین  محصولات آرایشی و بهداشتی باید در دوره آموزشی مراقبت از پوست آکادمی صورتگر ماه که به شکل وی آی پی برگزار  می شود شرکت کنید تا بتوانید تمام این مهارت ها را کسب کنید.

تجربه چندین ساله خود را در زمینه مراقبت از پوست و ارائه خدمات کاملا تخصصی و حرفه ای به مشتریان را برای شما به ارمغان خواهم آورد. در صورت تمایل می توانید در این دوره ها ثبت نام کنید. و ضمن یادگیری راهکارهای جامع مراقبت از پوست، خود را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده کنید.

روش ثبت نام در دوره آموزش حرفه ای مراقبت از پوست صورتگر ماه

برای ورود به  بازار کار پاکسازی و مراقبت از پوست  همین حالا می توانید در دوره های تخصصی بهترین آکادمی پوست و مو ایران با بهترین قیمت ثبت نام کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت صورتگر ماه تماس بگیرید  و با کارشناسان ما مشورت کنید.

پس از گذراندن این دوره زمانی که بتوانید پوست خود را به صورت فوق حرفه ای پاکسازی کنید، به این حرفه مسلط خواهید شد. همچنین در صورت تمایل می توانید وارد بازار کار این کار شوید.

مربیان حرفه ای ما تمام تلاش خود را می کنند تا هر آنچه را که نیاز دارید به ساده‌ترین زبان ممکن به شما آموزش دهند و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

تمامی مراحل کار را به صورت عملی مشاهده خواهید کرد. همچنین این فرصت را خواهید داشت که تجربه عملی انجام مراحل مختلف مراقبت از پوست را به دست آورید. در این دوره تاکید بر آموزش حرفه ای و عمیق است تا فرد بتواند پس از گذراندن دوره و اخذ دیپلم مستقیماً به بازار کار وارد شود و درآمد کسب کند.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم