بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

همه چیز درباره بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران در این مطلب معرفی می شود. در دوره آموزشی رنگ مو با انواع رنگ مو آشنا می‌شوید و آن ها را می شناسید. انواع لایت ها و مش ها و در نهایت موها را برای رنگ کامل مو و به پایه رساندن آن یاد می‌گیرید.

نحوه صحیح قسمت های مختلف مو برای رنگ کردن مثل رنگ ریشه و نحوه صحیح جداسازی مو برای مش و لایت و غیره به شما آموزش داده می شود و در آخر دوره گواهی نامه فنی حرفه ای معتبر از آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران دریافت خواهید کرد.

این حرفه آرایشگری درآمد مناسبی برای شما به ارمغان می آورد. و شما قرار است آن را در چهل و دو ساعت به صورت مبتدی و پیشرفته یاد بگیرید. این آموزش تا تسلط کامل به رنگ و بافتنی ادامه خواهد داشت و هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

مطالب پیشنهادی:

سر فصل آموزش کار مواد شیمیایی با مدرک سازمان فنی و حرفه ای

  1. کاتالوگ خوانی و شناخت پایه ها ، سایه ها و اکسیدان ها
  2. لیفت موی طبیعی
  3. رنگ مو
  4. دکلره مو
  5. رنگساژ
  6. واریاسیون
  7. شانتاژ
  8. تفاوت رنگ و رنگساژ
  9. شامپو شیمیایی
  10. دکوپاژ
  11. تکنیک دانه مصنوعی
  12. پوشش سفیدی ها
  13. موردانتاژ
  14. انواع لایت (ریلی/ خطی/ تکه ای/لاینی / شلال / مدادی / سایدبای ساید/ بی بی لایت / سوزنی/ ایرتاچ)
  15. کنتراست
  16. لایت کلاهی
  17. آمبره سامبره بالیاژ
  18. بالیاژ روسی
  19. بالیاژ مکزیکی (برزیلی)
  20. انواع پلکس ها
  21. پلکس تراپی
  22. ریموو
  23. انواع رنگساژها
  24. معرفی بهترین برندهای خوب خارجی در ایران و ایرانی

آموزش رنگ مو

بهترین آموزش رنگ مو در تهران – به طور کلی مقوله زیبایی مو به دو گروه رنگ مو و مدل مو تقسیم می شود. این دو گروه می توانند مکمل خوبی باشند و زیبایی آن را افزایش دهند. رنگ مطمئناً می تواند بسیار مهم باشد زیرا یک رنگ خوب و مناسب فقط با برس کشیدن می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

بنابراین انتخاب رنگ مناسب و متناسب با سلیقه و پوست شما نیاز به تخصص خاصی دارد که باید به یک آرایشگر مجرب سپرده شود.

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران شما را به یک رنگ کار مو حرفه ای تبدیل خواهد کرد. با گذراندن دوره های رنگ مو می توانید درامد عالی داشته باشید، زیرا همانطور که می دانید رنگ مو در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. خانم ها می توانند با تغییر رنگ مو ظاهری متفاوت و جذاب ایجاد کنند. علاوه بر تنوع، انتخاب رنگ نیز بسیار مهم است.

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید  اطلاعات کاملی از رنگ مو‌ها به دست آورید  تا تاثیرات جذاب آن را روی صورت خود ببینید. امروزه با توجه به شناخت ترکیب رنگ و تنوع ایجاد شده می توانید خاص ترین انتخاب ها را داشته باشید.

در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران چه مواردی آموزش داده خواهد شد؟

در اینجا به بررسی و  معرفی نکاتی که در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران آموزش خواهید دبد می پردازیم: 

۱- آشنایی با انواع مدل های رنگ مو

رنگ ها به طور کلی به دو گروه تقسیم می شوند:

گروه اول: رنگ های موقتی هستند که اغلب پس از یک یا دو بار شستشو محو و از بین می روند. البته ماندگاری آن‌ها به کیفیت محصول نیز بستگی دارد. رنگ های فانتزی قابلیت نفوذ به عمق مو را ندارند و روی سطحی ترین لایه مو قرار می گیرند. 

رنگ های فانتزی به اشکال مختلف مانند شامپو، پودر فشرده، ماژیک، اسپری یا محلول موجود است، رنگ موی موقت اغلب برای مهمانی ها استفاده می شود، اغلب رنگ آن نیز فانتزی و خاص است.

گروه دوم: رنگ های دائمی رایج ترین رنگ مو هستند. در این گروه مواد رنگ دهنده به عمق مو نفوذ کرده و رنگ ساختار مو را تغییر می دهد. این گروه از رنگ‌ها قابل شستشو نیست و برای از بین بردن آن از دکلره استفاده می شود.

۲- نحوه انتخاب رنگ مو:

در انتخاب رنگ مو، سلیقه تنها ملاک نیست. دنیای رنگ مو دنیای پیچیده و پر از نکته است و رنگ چهره و پوست یک فرد تنها یکی از ده ها نکته مهم در انتخاب رنگ مو است، بنابراین بهتر است برای انتخاب رنگ مو از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید.

خیلی اتفاق می افتد که فردی بر اساس سلیقه و رنگ پوست خود رنگی را انتخاب کرده و در نهایت نتیجه اصلا شبیه چیزی نیست که انتخاب کرده است. نوع مو، ته رنگ مو و سایر نکات را نیز باید در نظر گرفت که تنها در حیطه اختیارات یک آرایشگر متخصص است.

۳- دوره رنگ مو مخصوص مبتدی ها

آموزش کار با متریال در تهران – برای شروع این دوره باید بتوانید با ساختار مو، مراقبت های لازم از مو، خواندن کاتالوگ ها، شناخت انواع رنگ ها و برند آن‌ها، گروه بندی رنگ ها و غیره، آگاهی از تعداد موها آشنا شوید.

شما باید بتوانید موها را بدون آسیب رساندن به آن رنگ کنید یا از مش و نور مورد نظر مشتری استفاده کنید. با آموختن این مطالب، اکنون به سراغ انواع روش های اجرای مش، لایت و … می رویم. تا بتوانید به صورت حرفه ای در سالن های زیبایی کار کنید و از این حرفه هنری پردرآمد کسب درآمد کنید. 

۴- دوره پیشرفته رنگ مو 

آموزش تخصصی رنگ مو در تهران – مراحل دوره برای مبتدیان شامل تقسیم بندی صحیح مو برای رنگ یا مش و غیره یا آشنایی با رنگ های مخصوص رنگ مو و غیره تا مراحل پیشرفته‌تر مانند مش با فوسل، انواع مش ترمیمی، مش شعاعی، سامبره، آمبره، هایلایت های فانتزی، دکلره کامل، دکوپاژ، کهکشان و… به آنجا خواهیم رسید.

پس از تمرین در طول این دوره، تبدیل به یک فرد حرفه ای می شوید که می تواند از پس تمامی امور بر آیید. همچنین بر مهارت رنگ و مش کنترل کافی دارد و می تواند نیازهای مشتری را برآورده کند.

برگزاری دوره ها در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران چگونه است؟

دوره رنگ مو به سه روش خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد. کلاس ها زیر نظر مدرسه حرفه ای آموزشگاه و زمانی که تعداد دانش آموزان به حد نصاب برسد باز می شود. برای راحتی شما، ما در تعطیلات آخر هفته، تعطیلات و عصرها نیز کلاس برگزار می کنیم. تا بتوانید این دوره را با خیال راحت بگذرانید و از آن کسب درآمد کنید.

ابزار مورد نیاز رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

اصول اولیه رنگ مو

ابزار اولیه رنگ مو

حرفه آرایشگری نیز مانند سایر مشاغل به ابزار خاص خود نیاز دارد. ما به شما اطمینان می دهیم که در طول دوره با هر یک از آنها تمرین کرده و آشنا خواهید شد. اما برای آشنایی شما تعدادی از این وسایل را نام می بریم.

پودر بی رنگ کننده، پودر آبی و سفید، حالت دهنده فوری و عمیق مو، رنگ مو ویتامینه در تناژهای مختلف، رنگ های دائمی، موقت و نیمه موقت، شانه، کاسه رنگ، برس رنگ، انواع قلاب های بیگودی فر کننده (فرفری، مدل ساده و ماژور)، حوله یکبار مصرف، پیش بند یکبار مصرف، گیره موی فلزی، ضدعفونی کننده ابزار، کرم بی رنگ کننده، گیره، کلاه رنگ نایلونی یکبار مصرف، کلاه مش در سایزهای مختلف، سشوار برقی، اکسیدکننده، تثبیت کننده رنگ موی مایع، سشوار و اتو، برس گرد و…

بعد از دوره رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ مو در تهران چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

در طی مراحل ذکر شده به انواع رنگ ها، ترکیب و مش و نور، استفاده صحیح از ابزار و وسایل و … تسلط خواهید داشت.

اکنون زمان ورود به بازار کار است. لازم به ذکر است که برخی از افراد در سالن های زیبایی این کار را به صورت آزمایشی ارائه می دهند اما اکنون با مهارت‌های لازمی که کسب کرده اید می توانید با دانستن تمامی روش ها حرفه ای شوید. دنیا و مدهای جدید، کار در سالن های زیبایی.

چه توانایی هایی بعد از دوره رنگ مو خواهیم داشت؟

شما اکنون یک آرایشگر حرفه ای رنگ مو شده اید. با دانستن رنگ ها (ترکیب آن ها) و روش اجرای آن ها می توانید تمامی سوالات رنگ مش اعم از بلیچینگ کامل، ترمیم بلیچینگ، دکوپاژ، مش با فویل، ترمیم مش، سامبره، امبره، مردانساط، هایلایت های فانتزی، انواع لایت، بالیاژ و غیره انجام دهید. در سالن های زیبایی را به طور کامل و جامع یاد بگیرید و انجام دهید.

کلام نهایی

شغلی که در مورد آن صحبت کردیم، یک زمینه بسیار سودآور است. پس با یادگیری آن می توانید به درآمد مورد نظر دست پیدا کنید. اما به روز بودن در شناخت مدل ها و مدهای روز نیز در این زمینه مهم است.
امیدواریم بتوانید در این حرفه به موفقیت های بالایی دست پیدا کنید. اگر سوالی دارید با آموزشگاه صورتگری ماه تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

سوالات متداول در مورد بهترین آموزشگاه رنگ مو در تهران

سوالات متداول در مورد بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

  • چگونه مواد لازم برای آموزش رنگ و مش را تهیه کنیم؟
    آموزشگاه مواد لازم برای آموزش رنگ و مش را با هزینه شما تحویل می دهد.
  • آیا می توانم با این دوره کسب درآمد کنم؟
    بله. زیرا برای ورود به بازار کار آموزش های لازم را خواهید دید.
  • بعد از اتمام دوره چه مدرکی می گیریم؟
    پس از اتمام موفقیت آمیز، دیپلم فنی حرفه ای دریافت خواهید کرد.
  • آیا می توان موسسه زیبایی با مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش ایجاد کرد؟
    خیر چون برای راه‌اندازی سالن زیبایی باید مدرک گریم و آرایشگری را بگیرید یا هفت دوره مجزا بگذرانید و سپس اقدام به راه‌اندازی سالن زیبایی فکر کنید.
  • هزینه آموزش رنگ مو چقدر است؟
    هزینه ها بر اساس نوع درس یعنی خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی تعیین می شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد شهریه ها با ما تماس بگیرید.
  • جزوه آموزش دوره رنگ و مش رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟
    این آموزشگاه جزوه آموزش رنگ و مش را به هنرجویان خود ارائه می دهد.
  • آیا ما یک دوره آموزشی یک آرایشگر واقعی خواهیم داشت؟
    بله. پس از گذراندن دوره تئوری و عملی در نهایت به مهارت آرایشگری به طور کامل مسلط خواهید شد.
  • آیا برای ثبت نام نیاز به مدرک دارم؟
    خیر، به هیچ مدرکی نیاز ندارید.
  • اگر در پایان دوره نیاز به آموزش بیشتری داشته باشم، آیا باید دوباره هزینه کنم؟
    در پایان دوره هیچ جلسه رفع اشکالی برگزار نخواهد شد و شما تا ۶ ماه از حمایت مربیان مدرسه بهره‌مند خواهید شد.

مطالب پیشنهادی:

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم