ریموو ابرو با مواد گلوری در مجموعه صورتگر ماه

ریموو ابرو با مواد گلوری

ریموو ابرو با مواد گلوری در مجموعه صورتگر ماه

ریموو ابرو با مواد گلوری یکی از جدید ترین متد های پاک کردن تاتو ابرو است. اگر قصد ریموو تاتو ابروهای خود با مواد گلوری را دارید و یا قصد دارید آموزش ریموو ابرو با مواد گلوری را ببینید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی هستند.

تاتو تزریق جوهر به زیر پوست است. این جوهر در لایه میانی یا درم پوست قرار می گیرد. درم پوست دارای سلول های ثابت است و باعث می شود تاتو برای همیشه ماندگار شود. برخی تاتو ها در ناحیه اپیدرم انجام می شود (تاتو) که به تدریج با از بین رفتن سلول ها از این ناحیه پاک می شود.  

گاهی اوقات افراد به دلایل مختلف از انجام تاتو پشیمان می شوند. در گذشته برداشتن تاتو تقریبا غیرممکن بود و با روش های خطرناک و دردناکی مانند سوزاندن و … انجام می شد، اما اکنون شرایط فرق کرده است.

مطالب پیشنهادی:

بهترین روش ریمو تاتو 

انواع روش های ریمو تاتوامروزه روش های زیادی برای پاک کردن تاتو وجود دارد که جدیدترین و بهترین روش استفاده از Glory Remover است.

در مجموعه صورتگر ماه با روش پاک کننده و مواد گلوری تاتو را پاک می کنند. در ادامه راه هایی برای پاک کردن تاتو ارائه می دهیم.

ویژگی های ریموو ابرو با مواد گلوری

استریپر محلول های اسیدی هستند که یکی از ویژگی های مهم آنها ارگانیک بودن و گیاهی بودن آنهاست. اگر خاصیت اسیدی آنها شیمیایی باشد، به طور طبیعی آسیب زیادی به پوست شما وارد می کند تا رنگدانه های زیر پوست بیرون بیاید.

بهترین روش پاک کردن تاتو استفاده از پاک کننده گلوری است. که کاملا تضمین شده است. گلوری ریورور یک ماده ارگانیک بر پایه اسید هیالورونیک است. ترکیبات این محصول گلیکولیک اسید، ایزوپروپیل الکل، پروپیلن گلیکول و هیدروکسی اتیل می باشد.

 هیالورونیک اسید یک کربوهیدرات طبیعی است که در بدن موجودات زنده وجود دارد. این کربوهیدرات میزان رطوبت و آبرسانی را افزایش می دهد و پوست را شاداب و صاف می کند.

اسید هیالورونیک زخم های پوستی را بهبود می بخشد و بر بازسازی پوست تاثیر می گذارد. این نوع پاک کننده باعث ایجاد زخم یا اسکار نمی شود. ریمو تاتو با پاک کننده برای همه طیف های رنگی مناسب است. حتی رنگ های سرسخت مانند قرمز، بژ و سبز را می توان با استفاده از این روش حذف کرد.

در مجموعه صورتگر ماه استفاده از این روش امکان پاک کردن تاتو را با بالاترین کیفیت بدون ایجاد عارضه و درد فراهم کرد. مدت زمان مورد نیاز حداقل ۲ و حداکثر ۶ هفته است. و بستگی به سن تاتو و مواد استفاده شده در تاتو دارد.

مطلب پیشنهادی: آموزش بولدبروز ابرو

روش پاک کردن تاتو ابرو توسط پاک کننده گلوری

  1. تمام مواد اضافی روی پوست مانند آرایش و کرم از پوست پاک می شود.
  2. ناحیه مورد نظر با استفاده از داروهای بی حس کننده بی حس می شود.
  3. با استفاده از سوزن به عمق ۱.۵ میلی‌متر نوار می زنیم. سپس از گوش پاک کن برای استفاده از پاک کننده روی پوست استفاده می کنیم.
  4. پس از چند ثانیه پاک کردن و سپس تنظیم عمق سوزن به ۱ میلی‌متر، پس از مالیدن گوش پاک کن بر روی پوست مواد، سوزن در حالت چرخشی روی مواد حرکت داده می شود.
  5. پس از ۵ دقیقه استراحت، پوست را تمیز کنید.
  6. سپس در مرحله آخر سوزن ۰.۵ میلی‌متر به پوست نفوذ می کند. در این مرحله رگ های خونی تمیز می شوند و سپس مراحل استفاده از ریموور تکرار می شود.
  7. بین مراحل باید ۵ دقیقه استراحت باشد.
  8. لازم به ذکر است که تخصص و مهارت پیگمنتر در تمامی مراحل ضروری است. در مجموعه صورتگر ماه از بهترین و با کیفیت ترین مواد بی حس کننده و پاک کننده استفاده می شود.

روش پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر

حذف تاتو با لیزر به دلیل عدم وجود برش روی بدن و یا لایه برداری به عنوان یک روش غیر تهاجمی طبقه‌بندی می شود. در حذف تاتو با لیزر و حذف رنگدانه تاتو، پرتوهای قدرتمند نور با طول موج های یکسان استفاده می شود. پیکو ثانیه نام یکی از طول موج هایی است که برای پاک کردن تاتو استفاده می شود.

در این روش تجزیه رنگ با استفاده از تابش انجام می شود. حجم و عمق رنگ به کار رفته در تاتو در زمان پاک کردن تاثیر دارد. این روش ایرادات زیادی دارد از جمله:

  • رنگ تاتو خارج نمی شود و بنابراین نمی توان آن را به طور کامل پاک کرد.
  • رنگ پوست در قسمت ریمو نسبت به قسمت های دیگر روشن‌تر می شود.
  • لکه ها و اسکارها ظاهر می شوند.
  • برای پوست های تیره مؤثر نیست.
  • احتمال عفونت در ناحیه تاتو افزایش می یابد.
  • هزینه پاک کردن تاتو با این روش بسیار بالاست.

ریمو تاتو با کرم پاک کننده تاتو

کرم پاک کننده یکی از محصولاتی است که مکانیسم اثر آن از بین بردن رنگ تاتو با لایه برداری و سفید کردن پوست است. ترکیبات آن تری کلرواستیک اسید (TCA) و هیدروکینون است. این کرم ها فقط به لایه اپیدرمی پوست نفوذ می کنند.

 سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) هرگز این محصول را تایید نکرده است. این محصول عمدتا باعث ایجاد کلوئید، قرمزی، خارش، سوزش، لایه برداری پوست، زخم های دائمی، تغییر رنگ دائمی پوست و التهاب می شود. در بهترین حالت، این کرم ها فقط تاتو را محو می کنند و اثر زشتی از خود به جای می گذارند.

مطلب پیشنهادی: بهترین میکاپ آرتیست های تهران برای آموزش

روش های خانگی پاک کردن تاتو

استفاده از روش هایی مانند نمک، سرکه، آلوئه ورا، مواد شوینده، سمباده و… به پاک کردن تاتو ابرو و غیره کمکی نمی کند. عفونت و زخم های عمیق پوستی و بی نظمی های پوستی از جمله عوارض پاک کردن تاتو با روش های خانگی است. همچنین این مواد با خاصیت لایه برداری، اثرات تاتو را کاهش می دهند.

مراقبت های بعد از ریموو ابرو با مواد گلوری

اصول مراقبت پس از ریموو ابرو با مواد گلوریبدون شک پس از اتمام پاک کننده آرایش، مهمترین توصیه پیگمنتر، انجام صحیح مراقبت بعد از پاک کننده آرایش است. از آنجا که پاک کننده تاتو نیاز به مراقبت ویژه دارد. و در صورت عدم رعایت فرورفتگی ها، تشکیل گوشت اضافی (کلوئید) و قرمزی شدید دور از انتظار نخواهد بود.

  • به مدت ۳ روز به قسمت ریمو شده آب نمالید.
  • برای ترمیم پوست خود حتما از پمادهای ترمیم کننده معرفی شده توسط پیگمنتر استفاده کنید.
  • لازم است تا زمان بهبود کامل پوست از لوازم آرایشی استفاده نشود.
  • در زمان مشخص شده برای ترمیم مراجعه کنید.
  • سعی کنید از رفتن به استخر، سالن بدنسازی، سونا و حمام آب گرم تا زمان ترمیم کامل پوست خودداری کنید.
  • خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • پس از برداشتن تا زمانی که پوست به طور کامل بهبود نیافته است، پوست را لایه برداری نکنید.

مطلب پیشنهادی: کلاس آموزش بافت مو در غرب تهران

متخصص ریموو ابرو با مواد گلوری

اگر قصد دارید تاتوی ابرو را پاک کنید، ابتدا یک کلینیک معتبر با تجربه در این زمینه پیدا کنید. آکادمی آرایشی صورتگر ماه آماده کمک به زیباتر شدن شماست. با ما تماس بگیرید.

آموزش ریموو ابرو با مواد گلوری

با شرکت در آموزش ریموو ابرو با مواد گلوری  زیر نظر متخصصین مجموعه صورتگرماه می توانید به صورت تخصصی این حرفه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.

مطلب پیشنهادی: بهترین میکاپ آرتیست های تهران برای آموزش

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم