هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو

هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو

هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش مو در تهران

هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو چقدر است؟ دوره آموزشی تخصصی رنگ و مش (استفاده از مواد) آموزشگاه های آرایشگری در تهران با اخذ مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور همراه است.

در صورتی که قصد گرفتن فوری مدرک فنی حرفه ای رنگ مو را دارید با ما تماس بگیرید.

سر فصل های دوره رنگ مو

فصل های کار با مواد دوره مقدماتی

فصل های کار با مواد دوره مقدماتی

آلودگی محیطی، بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مراجعین، بررسی عملکرد پوست سر، ساختار و مراقبت از مو، ترکیب رنگ مو، رنگ کردن موهای طبیعی و رنگ نشده، رنگ کردن موهای رنگ شده، کاتالوگ خوانی، رنگ شناسی، مش با کلاه، صاف کردن مو، فر کردن مو، رنگ، رفع موهای زائد، مراقبت از مو قبل و بعد از استفاده از مواد شیمیایی و …

هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو

هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو در تهران; آموزش مقدماتی، محیط حرفه ای، هزینه آموزشی مناسب، کارآموزان را بر آن داشت تا آموزشگاه صورتگر ماه را جز بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای انتخاب کنند.

دوره رنگ تخصصی آموزشگاه حرفه ای آرایشگری زنانه، متناسب با هر بودجه ای طراحی می شود. دروس این دوره به صورت خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۴ تا ۸ نفر) برگزار می شود.

ابزار و مواد کلاس رنگ مو در آموزشگاه صورتگر ماه

در این دوره ها مواد و لوازم خاصی توسط آموزشگاه آرایشگری به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.  آموزش جامع رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته ارائه می شود که شامل ابزارهایی مانند: شانه و برس مخصوص، حوله و پیشبند یکبار مصرف، کلاه، اکسیدان، ماسک و نرم کننده مو، فویل، پودرهای مخصوص هایلایت و انواع برس رنگ می باشد.

توانایی های هنرجو پس از شرکت در دوره رنگ مو

پس از اتمام دوره در مدرسه، متخصص رنگ و بافتنی باید مهارت های زیر را به دست آورد:

  1. مهارت ترکیب رنگ های مختلف مو
  2. قابلیت خواندن کاتالوگ و شناسایی رنگدانه های مو و رنگ
  3. دانش دکلره کردن انواع مو و رنگ مو
  4. قابلیت تیره کردن موهای رنگ شده و رنگ نشده بدون کدر شدن موها.
  5. امکان انجام انواع هایلایت و بالیاژ
  6. کار با انواع اکسیدان ها و کاربرد آنها
  7. مهارت تبدیل انواع رنگ مو به یکدیگر
  8. مراقبت های لازم پس از رنگ مو

بازار کار رنگ و مش و هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو به چه صورت است؟

بازار رنگ و مش در تهران و شهرستان ها چگونه است؟

بازار رنگ و مش در تهران و شهرستان ها چگونه است؟

این روزها اشتیاق خانم ها برای یادگیری و کسب درآمد در زمینه های مختلف آرایشگری به خصوص رنگ و مش بسیار زیاد است و هر روز به طرفداران این رشته اضافه می شود.

رنگ مو علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی چهره، کمک می کند که برخی از زنان که در دهه پنجاه سالگی هستند به دلیل سفید شدن موهای خود از این روش استفاده کنند.

حضور در مجالس و مهمانی ها و همگامی با مد یکی دیگر از دلایل محبوبیت یادگیری رنگ مو است. با این حرف ها می توان گفت دوره رنگ و مش به یکی از پردرآمدترین دوره های آرایشگری زنانه است.

چگونه یک متخصص رنگ مو شویم؟

آموزشگاه های آرایشگری موظفند کارآموزان را به صورت مستدل و حرفه ای بر اساس استانداردهای فنی حرفه ای آموزش دهند. کارآموز پس از فراگیری روش های مختلف رنگ موهای زنانه که در آرایشگاه های زنانه رایج است و تمرین روی مدل زنده در آموزشگاه و یادگیری تکنیک های رنگ و مش و جزئیات رنگ مو، وارد بازار کار شده و خود متخصص شود.

پشتکار، تمرین و به روز بودن شما را در رنگ و مش متخصص می کند. یک متخصص رنگ مو باید ویدیوهای رنگ کاران را تماشا کند و در کارگاه های مرتبط با رشته اش که توسط متخصصان این حرفه برگزار می شود برای کار رنگ شرکت کند و به روز باشد.

آموزش رنگ و بافتنی شامل چه مواردی است؟

آموزش عملی مورد نیاز برای رنگ مو شامل: مش فویل، ترمیم مش، مش رادیال، کلیپینگ، شامپو شیمیایی، هایلایت های فانتزی، امبره، تیره، انواع لایت و… است که بر روی مدل زنده یاد می گیرید.

رنگ کردن مو چیست؟

به لایه های روشن کننده مو متناسب با درجه روشنی، مش یا هایلایت می گویند. اگر لایه های موی تیره یا متوسط ​​حدود ۲-۳ درجه روشن شود، به آن هایلایت مش می گویند.

مش با کلاه چیست؟

ابتدا موها را شانه کنید. سپس هنگام قراردهی کلاه، تارهای موی انتخابی را با قلاب (مانند قلاب) از سوراخ های کلاه بیرون می آورید. به این ترتیب رنگ بخشی از مو از بقیه سر متفاوت می شود.

مش مو با فویل چگونه است؟

مش با فویل آلومینیومی مش تکه ای نیز نام دارد که با فویل آلومینیومی کار می شود. در این روش لایه هایی از مو که نیاز به رنگ دارند رنگ می شود و در لایه فویل قرار می گیرند.

هزینه مدرک فنی حرفه ای رنگ مو

بهترین آموزشگاه های رنگ و بافت مو در استان تهران; نحوه رنگ کردن ریشه مو؛ ممکن است بخواهید فقط ریشه ها را رنگ کنید زیرا رنگ کمتری مصرف می شود و بنابراین هزینه کمتری خواهید کرد، اما به هر حال رنگ ریشه روش خاص خود را دارد.

رنگ ریشه مو به صورت حرفه ای در آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران آموزش داده می شود. در صورت تمایل با شماره تلفن های بالا تماس بگیرید. برای همه رنگ ها باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کنید و به جلو ادامه دهید.

سخن نهایی

در آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه همه روش های رنگ ومش به هنرجویان آموخته می شود و در نهایت مدرک فنی و حرفه ای معتبر بین المللی به هنرجو اعطا می شود. لازم به ذکر است که هنرجو ها در این دوره به صورت رایگان از امکانات مجموعه بهره مند می شوند و در آخر دوره جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ برای آنان تشکیل می شود.

همچنین در صورت تمایل می توانید در خصوص مدت دوره و تعداد جلسات و هزینه دوره با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. مجموعه صورتگر ماه با اساتید و مربیان حرفه ای و متخصص در زمینه رنگ و مش به هنرجوهای عزیز خدمات ارائه می دهد.

مطالب پیشنهادی:

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم