آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

بهترین آموزشگاه تخصصی شینیون صورتگرماه در تهران

آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران کلیه دوره های تخصصی گریم و آرایش عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و … را به شکلی تخصصی ارائه می دهد. 

آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

آموزش شینیون در آموزشگاه تخصصی شینیون صورتگرماه در تهران

 آموزش تخصصی شبنیون عروس در تهران یکی از آموزش های مخصوص مو محسوب می شود. شینیون عروس مانند سایر شینیون ها انجام می شود با این تفاوت که در آن از وسایلی مانند تاج و تور و همچنین گیره های مخفی استفاده می شود.

در واقع شینیون عروس به عنوان یک شینیون VIP محسوب می شود. با یادگیری  شینیون می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید. برای افزایش مهارت و همچنین افزایش مشتریان خود، باید جزئیات را رعایت کنید که همه این موارد در دوره های آموزشی شینیون آموزش داده می شود. میتوانید به آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران مراجعه کنید و دوره های لازم را بگذرانید.

عناوین آموزش تخصصی آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

  • آشنایی با شینیون
  • شینیون های سبک اروپایی
  •  شینیون های خطی
  • شینیون های ترکیبی مناسب برای صورت عروس

آشنایی با دوره آموزشی آموزشگاه تخصصی شینیون عروس در تهران

در طول دوره آرایشگری عروس، آموزش زیر نظر مربی مورد تایید ارگان فنی و حرفه ای انجام می شود و سپس با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای گواهینامه معتبر اخذ می شود.
این دوره کامل به دانشجو امکان ورود مستقیم به بازار کار را می دهد. در ابتدا انواع فرم صورت به او آموزش داده می شود و سپس انواع شینیون ها آموزش داده می شود. از این رو شینیون عروس بسیار زیباتر و مهم‌تر است.

آموزش شینیون عروس با توجه به فرم صورت و سلیقه عروس و با توجه به نکات مهم و کلیدی انتخاب طرح شینیون به هنرجو آموزش داده می شود. هنرجو علاوه بر آموزش تئوری می تواند الگوهای آموزش دیده را تمرین کرده و چندین بار تکرار کند تا مشکلات احتمالی را ببیند.

هنگام کار یکی از سخت‌ترین قسمت های شینیون عروس، انتخاب مدل مناسبی است که با تاج عروس هماهنگ باشد. در شینیون عروس، همچنین باید سلیقه و مد روز را در نظر گرفت. همچنین در این آموزش مجلات و پیج های مهم اینستاگرام معرفی می شود تا هنرجو بتواند با مدل های متنوع و به روز آشنا شود و با به روز بودن مشتری جذب کند.

دوره های آموزشی هنر شینیون عروس

دوره های آموزشی هنر شینیون عروس به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و جمعی برگزار می شود. طبق ضوابط فنی حرفه ای، دروس خصوصی ۱ تا ۳ نفر، دروس نیمه خصوصی ۳ تا ۵ نفر و دروس گروهی ۵ تا ۱۵ نفر می باشد.

کلاس ها پس از ثبت نام و پس از به حد نصاب رسیدن ۳ روز در هفته با هماهنگی استاد برگزار می شود. جهت رفاه حال بستگان شاغلین و شهرستانی‌های عزیز امکان برگزاری دوره های آموزشی در روزهای تعطیل و عصر نیز امکان پذیر می باشد.

لوازم مورد نیاز دوره

در شینیون عروس نمی توانید از وسایل معمولی مانند گیره معمولی، شینیون یا توری معمولی استفاده کنید. در عوض باید از گیره ها و سنجاق های مخفی زیبا که مخصوص شینیون عروس هستند استفاده کنید.

چند مورد از وسایل شینیون

ماکت مو برای تمرین، فیکساتور معمولی و قوی، چسب مو، ژل، کرم مو، سنجاق بابی (ریز و درشت)، سنجاق بابی (ریز و درشت)، شینیون بافته، موی مصنوعی، برس، شانه، سشوار، مو اتو، بابلیس، بیگودی، انواع وسایل تزیینی، تاج و تور عروس.

در دوره شینیون عروس چه مهارت هایی را می توان آموخت؟

بعد از گذراندن دوره شینیون عروس چه مهارت هایی را می توان آموخت؟

بعد از گذراندن دوره شینیون عروس چه مهارت هایی را می توان آموخت؟

هنرجو پس از گذراندن دوره، طراحی و بستن موهای عروس را یاد می گیرد و با توجه به صفحات معرفی شده اینستاگرام می تواند جدیدترین طرح ها را به نمایش بگذارد که باعث رونق کسب و کار او می شود.

ویژگی های شینیون جلو مو

برای برخی از مراسم‌ها، از جمله عروسی های محضری، مراسم رسمی و اماکن عمومی مانند رستوران ها، از شینیون جلوی مو استفاده می شود. که در انواع بافت ها، طرح های خامه‌ای و یا چتری و … قابل استفاده است. انتخاب مدل قطعا بر اساس فرم سر و پیشانی فرد است.

شینیون عروس و بازار کار آن

شینیون عروس یکی از کارهایی است که زمان بر است و در عین حال درآمد نسبتا بالایی دارد و کسب مهارت شینیون عروس فرصت مناسبی برای هر آرایشگری محسوب می شود. همچنین با مراجعه به بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران می توانید سایر دوره های گریم عروس را نیز بگذرانید.

چند نکته مهم شینیون مو:

  • بعد از معرفی انواع شینیون نکات مهمی را معرفی می کنیم که کمک زیادی به حفظ زیبایی کار می کند.
  • تعداد گیره ها و سنجاق ها باید به اندازه باشد، نه زیاد و نه کم. در واقع استحکام مو را تضمین می کند و هیچ جا نشان نمی دهد.
  • قبل از شروع کار باید مشاوره کامل و صحیح داده شود. به طوری که نتیجه کار با توجه به سلیقه و فرم صورت مشتری انجام شود.
  • کار هنری و ظریف آرایشگاه مهم‌ترین مقوله است.
  • برای موهای نازک استفاده از پروتز، موهای زائد، پودرهای حجم دهنده و پوش دادن مو‌ها توصیه می شود. که فقط توسط یک هنرمند با تجربه انجام می شود.
  • تاکید می شود شینیون با توجه به فرم صورت، آرایش و مدل لباس فرد انتخاب شود تا هماهنگی لازم را داشته باشد.

برخی از ابزارهای شینیون مو

برخی از ابزارهای شینیون مو به شرح زیر است:

سنجاق، گیره مو، پروتز (در انواع مختلف)، توری که متناسب با مدل مو انتخاب می شوند. استفاده از اتو مو، سشوار نیز توصیه می شود.

سوالات متداول در مورد آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

سوالات متداول در مورد آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

سوالات متداول در مورد آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

  • تعداد جلسات آموزشی چقدر است؟
    تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. هر جلسه ۲ ساعت به طول خواهد انجامید.
  • اگر در پایان دوره نیاز به آموزش بیشتری داشته باشم، آیا باید دوباره هزینه کنم؟
    حیر هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و شما تا ۶ ماه از پشتیبانی اساتید آموزشگاه بهره‌مند خواهید شد.
  • آیا دوره آموزشی شینیون دفترچه آموزشی دارد؟
    بله. این جزوه را در پایان دوره دریافت خواهید کرد.
  • آیا می توانم پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوم؟
    روش آموزش به این صورت است که در پایان دوره مهارت و تسلط کافی بر شینیون ها خواهید داشت و به راحتی می توانید درآمد کسب کنید و همچنین می توانید در سالن های زیبایی کار کنید.
  • هزینه ثبت نام دوره شینیون چقدر است؟
    با توجه به متغیر بودن هزینه ها لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.
  • آیا می توانم در مدرسه کارآموز شوم؟
    بله. در صورت موافقت مربی، می توانید دوره کارآموزی را در مدرسه انجام دهید.

 

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم