آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران با مدیریت خانم صائمی کلیه آموزش های آرایش و میکاپ عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی را به صورت کاملا تخصصی ارائه می دهد.

"</p

آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

به عنوان اساسی ترین نکته در این زمینه باید بدانید که این رشته یکی از شاخه های آرایش و گریم است. اما این کار از حساسیت و ظرافت و درآمد بیشتری برخوردار است. یادگیری این کار زمان زیادی می برد، اما درآمد بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. در آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران می توانید دوره ها را با کیفیت بالا بگذرانید.

این کار در آرایشگاه ها و توسط میکاپ آرتیست ها انجام می شود. آرایشگر متناسب با شکل و فرم صورت و سلیقه مشتری و همچنین تجربیات خود گریم عروس را انجام می دهد. شناخت کاربردهای لوازم آرایشی و نحوه استفاده صحیح از لوازم آرایش و ترکیب و ساخت لوازم آرایشی مختلف مانند رژلب، ابرو. مداد، کرم پودر، ریمل و غیره بسیار مهم است و در نتیجه نهایی بسیار موثر است.

کار میکاپ آرتیست این است که بیشتر به زیبایی فرد جلوه بدهد و عیوب پوست وی را کم رنگ تر کند مثلا اگر پوست پرتقالی است، باید بتوانند سطح پوست را به خوبی صاف کنند. اگر بتوانید با تسلط بر انواع روش ها و سبک های آرایش مانند خلیجی، لبنانی، مصری و غیره، کار با کیفیتی را به مشتری خود ارائه دهید، قطعاً می توانید درآمد خوبی در سالن های زیبایی کسب کنید. با پشتکار و تمرین و البته با کمک بهترین میکاپ آرتیست های تهران برای آموزش می توانید آرایش صورت با سایر اعضای بدن هماهنگ کنید.

اهمیت گذراندن دوره ها در آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

با نزدیک شدن به روز عروسی، یکی از دغدغه های اصلی خانم ها این است که یک میکاپ آرتیست پیدا کنند که به آن ها کمک کند در شب عروسی مانند یک ستاره بدرخشند و زیباتر از همیشه به نظر برسند. آن ها برای یافتن بهترین میکاپ آرتیست ها و درخشش در جشن عروسی خود حاضرند مبلغ بالایی بپردازند. و با توجه اهمیت گریم عروس و همچنین مبالغ بالایی که خدمات آرایش عروی دارد بسیار مهم است که دوره ها را آموزشگاه های تخصصی بگذرانید.

بازار کار آرایش عروس

متخصص گریم عروس یکی از نیازهای اساسی هر سالن زیبایی است. زیرا در چند سال گذشته اغلب صاحب سالن با مدرک آرایشگری عمومی تمامی کارهای تخصصی را در سالن انجام می داد. اما امروزه هر زمینه آرایشگاهی متخصص خاص خود را دارد. در آن زمینه آموزش های لازم را می بیند و مهارت‌هایی مانند میکاپ عروس، آرایشگری، شینیون، ناخن و … را کسب می کند.

فرق بین آرایش و گریم عروس

تفاوت آرایش و میکاپ
تفاوت آرایش و میکاپ

تفاوت بین آرایش و گریم در این است که آرایش به طور کلی همان آرایش و زیبا سازی صورت است. در حالی که گریم، زاویه سازی و متعادل کننده صورت است که می‌توان با یک آرایش حرفه ای از آن برای پوشاندن تمام عیوب و نقایص صورت استفاده کرد. 
می توان با گریم صورت را طبیعی تر کرد تا آرایش زیاد دیده نشود. زیرا آرایش زیاد صورت را غیر طبیعی جلوه می دهد.

سر فصلهای دوره های آموزشی در آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

  • آناتومی و چهره شناسی
  • مقدمه ای بر نحوه آرایش و گریم عروس
  • اصول آرایش و گریم عروس
  • نحوه انجام آن
  • مدل مو، طراحی ناخن و آرایش بدن

کلیه دوره های فنی حرفه ای توسط مربیان زیر نظر این ارگان های رسمی این سازمان ارائه خواهد شد. پس بدون شک پس از گذراندن این دوره می توانید با مدرک تحصیلی معتبر در سالن های زیبایی به خصوص در زمینه گریم مشغول به کار شوید که درآمد زیادی برای شما به همراه دارد.

سه گام کلی در مورد دوره آرایش عروس وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

گام اول: آموزش اصول پایه

در ابتدای دوره با موضوعات پایه ای مانند شناخت فرم صورت و رنگ های مختلف پوست، سپس پاکسازی صورت و پاکسازی چربی از روی پوست، استفاده از کرم ها و مواد متناسب با رنگ پوست و نوع پوست مراجع و نحوه انتخاب آرایش مناسب و مواردی دیگر آشنا می شوید.

گام دوم: ارئه آموزشهای لازم برای به روزرسانی مداوم اطلاعات

همانطور که می دانید این روزها حوزه های خاص آرایش مو مانند آرایش عروس مانند سایر موارد دستخوش تغییراتی شده است. بنابراین داشتن آخرین اخبار و اطلاعات به روز در مورد ابزار و برندهای آرایشی، روش ها و مدل ها از روزنامه های روز دنیا و همچنین دنبال کردن صفحات اجتماعی افراد مشهور می تواند توانایی شما را در این امر افزایش دهد.

پس به یاد داشته باشید که یکی از معیارهای مهم برای ارائه بهترین خدمات به عروس خانم ها به روز بودن و به روز بودن اطلاعات و توانایی های خود در این زمینه کاری است.

توجه داشته باشید که با توجه به حساسیت این رشته آرایشگری، کیفیت بالا و ارائه خدمات بهتر به دخترانی که نمونه کارهای شما را خواهند دید بسیار مهم و ضروری است.

گام سوم: آموزش نکات ضروری برای هماهنگی گریم چهره با سایر اعضای بدن

پس از تمرین زیاد و استفاده صحیح از لوازم آرایشی ها و رعایت نکات مهم در استفاده از لوازم آرایش، باید به طراحی ناخن و مدل مو و در صورت لزوم طراحی بدن نیز توجه ویژه ای داشته باشید. به شما این اطمینان را می دهیم که در دوره آموزش گریم همه این موارد را یاد خواهید گرفت.

تعداد نفرات دوره آموزشی دوره

دوره ها در آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران با هماهنگی مربی مورد تایید سازمان فنی حرفه ای در گروههای یک تا سه نفر، سه تا پنج نفر و پنج تا پانزده نفر به سه روش خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود.

اگر نمی توانید در زمان های مورد نظر در کلاس ها شرکت کنید، آموزشگاه صورتگرماه این دوره ها را در آخر هفته ها و حتی در تعطیلات رسمی برای شما برگزار می کند.

هدف ما در صورتگرماه این است که شما را در سریع ترین زمان ممکن به مرحله تسلط کامل و برنده شدن برسانیم.

مواد مورد نیاز دوره های گریم عروس

مواد مورد نیاز دوره های گریم عروس
مواد مورد نیاز دوره های گریم عروس

همه خانم ها تا حدودی لوازم آرایش را می شناسند، اما حالا که قرار است به عنوان یک میکاپ آرتیست و گریمور حرفه ای کار کنیم، به جای استفاده از یک رنگ از هر لوازم آرایشی، مثلا پنکیک، باید از یک پالت با رنگ های متنوع استفاده کنیم.

شما برای گریم به ابزارهای حرفه ای تر نیاز دارید. شما به عنوان یک میکاپ آرتیست عروس به تجهیزات و امکاناتی حرفه ای برای گریم و طراحی پوست و مو و طراحی ناخن عروس نیاز دارید.

مهارت هایی که در حین دوره یاد می گیرید؟

در طی آموزش این دوره به انواع صورت و انواع پوست تسلط خواهید پیدا کرد و در طی این آموزش ها قطعا یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده و ترکیب صحیح عیوب پوست را بپوشانید و زیبایی چهره را بیشتر نمایان و جذاب کنید. به یاد داشته باشید که همیشه تجهیزات کامل و به روز داشته باشید تا حرفه ای محسوب شوید تا اگر در حین کار به چیزی نیاز داشتید، بتوانید نیازهای خود را بسیار ماهرانه و حرفه ای برآورده کنید. 

لوازم ضروری جانبی:

یک آینه کوچک، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو داشته باشید. دسته تیغ، پیش بند و سربند اصلاح، دستکش نخی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. زیرا ممکن است مجبور شوید ابروهای مراجع را مطابق با فرم صورت مشتری خود اصلاح، مرتب و فرم دهید.

سخن نهایی درباره آموزشگاه تخصصی گریم عروس غرب تهران

 بدون شک آموزش دیدن در این دوره پرسود و پرطرفدار شما را به یک میکاپ آرتیست حرفه ای عروس تبدیل می کند و به راحتی می توانید از این راه کسب درآمد کنید.

در صورت نیاز و ثبت نام با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. موفقیت شما هدف و آرزوی ماست.

سوالات متداول در مورد دوره های تخصصی گریم عروس غرب تهران

"سوالات
سوالات متداول
  • آیا دوره ها جزوه آموزشی دارد؟
    بله
  • روش آرایش صورت چیست؟
    ابتدا باید فرم صورت را تشخیص دهید. سپس سایه روشن و سایه تیره را با دقت زیاد استفاده کنید.
  • آیا بین آرایش و گریم فرقی وجود دارد؟
    برای گریم میکاپ آرتیست روی متعادل کردن ویژگی های صورت و اصلاح فرم صورت تمرکز می کند. در حالی که در آرایش، میکاپ آرتیست روی طراحی و مدل و اصلاح رنگ های چهره تمرکز می کند.
  • هزینه دوره گریم عروس چقدر است؟
    هزینه ها بر اساس نوع ثبت نام متفاوت است. متناسب با اینکه دوره به صورت فشرده برگزار می شود یا خیر و متناسب با تعداد شرکت کنندگان هزینه متفاوت است، برای اطلاعات بیشتر از هزینه آموزشهای تخصصی گریم عروس غرب تهران با ما تماس حاصل فرمایید.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم