بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران
آنچه در این مطلب می خوانید : پنهان

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران – آموزش آرایشگری با مدرک بین المللی توسط سازمان فنی حرفه ای در آموزشگاه های معتبر آرایشگری زنانه ارائه می شود. سازمان فنی و حرفه ای کشور خدمات آموزشی تئوری و عملی را در دوره های آموزشی حرفه ای به داوطلبان علاقمند به کسب مهارت در رشته های مختلف آرایشگری زنانه و مردانه ارائه می دهد. داوطلبان باید در پایان دوره آموزشی خود در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنند تا گواهینامه کارت صلاحیت خود را دریافت کنند. این همان گواهینامه بین المللی است که دارای کد استاندارد جهانی است و در هر کشوری معتبر است.

مطالب پیشنهادی:

آموزش کوتاه کردن مو در بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران با مدرک فنی و حرفه ای

با مراجعه به آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران  و شرکت در دوره ها، گواهی کوتاهی موی زنانه که از سازمان فنی و حرفه ای دریافت می کنید معتبر بوده و دارای امتیازاتی برای دارندگان این گواهینامه ها می باشد.

سرفصل آموزش کوتاهی مو :

  • اشنایی با زوایا
  • ابزار شناسی
  • تقسیم بندی انواع چتری ها
  • کوپهای پایه
  • کوپ های زاویه
  • کوپهای تخصصی
  • ژورنالی از روی عکس و ژورنال
  • اموزش ژورنال شناسی
  • اموزش کوپهای ترکیبی
  • کوپ های فانتزی
  • کوپ های ترکیبی و تلفیقی

امتیاز مدرک بین المللی:

این گواهی که گواهینامه رسمی سازمان فنی و حرفه ای است:

  1. بین المللی است و دارای کد ملی آموزش حرفه ای است.
  2. می توان آن را به صورت رسمی ترجمه کرد.
  3. با توجه به کد بین المللی آن در سازمان بین المللی کار، در ۱۸۶ کشور معتبر است.
  4. صدور این گواهی با توجه به روند هماهنگ کتبی و عملی آزمون ممکن است تا چند ماه طول بکشد.
  5. با این سند می توانید برای دریافت وام بانکی اقدام کنید.
  6. مهمتر از آن در آرایشگاه زنانه ایجاد سالن آرایش ضروری است.

در بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

امروزه با روند رو به رشد و حاکم بر حرفه آرایشگری و اختراع طرح های مختلف مدل مو و همچنین پیروی بسیاری از افراد از مد، لازم است آرایشگران بهترین مهارت ها را داشته باشند تا بتوانند ترندهای آرایشی خود را به روز کنند و به آن پاسخ دهند.

به همین دلیل، داشتن مهارت های کوتاه کردن موی زیر ضروری است:

مهارت تجزیه و تحلیل مو

داشتن مهارت در تجزیه و تحلیل مو اولین قدم ضروری برای یک آرایشگر است. یک آرایشگر حرفه ای باید بتواند ضمن تضمین زیبایی، ایمنی و سلامت موهای مشتریان، مناسب ترین مدل مو را به مشتریان خود توصیه کند.
از آنجایی که هر فردی مدل مو و کیفیت موی متفاوتی دارد، اگر آرایشگر مهارت آنالیز کیفیت مو را نداشته باشد، نمی تواند موها را به خوبی کوتاه کند و رضایت مشتری را جلب کند. در مجموعه صورتگرماه به عنوان بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران مهارت تجزیه و تحلیل مو اولین موردی است که در دوره آموزش کونتاهی مو ارائه می شود.

مهارت های آرایشگری

داشتن مهارت آرایشگری یکی دیگر از مهارت های مهم در حرفه آرایشگری است اگر می خواهید نیازهای مشتری را برآورده کنید.
آرایشگری که به تکنیک های کوتاه کردن مو مسلط است اما نمی داند که چگونه موها را حالت دهد و آن را با مدل مناسب و متناسب با چهره مشتری ترکیب کند، نمی توان آن را یک آرایشگر حرفه ای نامید.
پس از تجزیه و تحلیل کیفیت مو، انتخاب مناسب ترین حالت برای مدل مو بسیار مهم است. زیرا بعد از کوتاه کردن مو ظاهر جدیدی برای فرد ایجاد می کند و رضایت مشتری را به همراه دارد.

تسلط بر تکنیک های برش

برش مو مرحله ای است که به آرایشگران کمک می کند تا قیچی حرفه ای را روی موها حرکت دهند و بر اساس تکنیک آنالیز مواد و تعیین مدل موی قبلی، مدل موی جدیدی ایجاد کنند.

استفاده از تجهیزات حرارتی

وسایل حرارتی مانند سشوار، اتو مو و غیره. نقش بسیار مهمی در طول فرآیند کوتاه کردن مو برای کمک به آرایشگران برای ایجاد یک مدل موی جدید دارد. بنابراین یک آرایشگر حرفه ای باید نحوه استفاده از وسایل و استفاده صحیح از آن را پس از انجام اصلاح مو بداند.

سوالات متداول درباره بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

دوره ها در چند مرحله برگزار می شوند؟

آمورشها در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می شود که دوره برای مبتدیان ۱۳ ساعت به طول می انجامد و برای ثبت نام نیازی به پیش نیاز یا مدرک خاصی نیست. آموز پیشرفته ۲۰ ساعت به طول می انجامد و برای ثبت نام در این دوره باید دوره مبتدی را گذرانده باشید.

دوره ها چگونه برگزار می شوند؟

دوره های آموزش کوتاهی مو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروه های ۸ تا ۱۵ نفره برگزار می شود. تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. هر جلسه ۲ ساعت به طول می انجامد و اغلب تعداد جلسات ۱۴ جلسه خواهد بود. همچنین امکان برگزاری دوره های فشرده نیز وجود دارد.

هزینه ثبت نام دوره کوتاهی مو در بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران چقدر است؟

بسته به اینکه روش تدریس شما خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی یا فشرده است یا خیر، هزینه های ثبت نام متفاوت است، لطفا برای اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس بگیرید.

آیا شهرستانی ها می توانند در این دوره کوتاهی مو ثبت نام کنند؟

بله، طبق سیاست آموزشی آموزشگاه دوره های فشرده در روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی برای افراد فعال برگزار می شود.

آیا افراد ساکن در شهرستان می توانند در این دوره کوتاهی مو ثبت نام کنند؟

آره. طبق دستورالعمل آموزشی آموزشگاه دوره های فشرده در روزهای تعطیل و تعطیل برای افراد ساکن در شهرستان ها برگزار می شود.

آیا برای آموزش به ابزاری نیاز دارم؟

بله، در صورت درخواست شما ابزارها با هزینه شما توسط آموزشگاه برای آموزش به شما تحویل داده می شود. تجهیزات موجود در این پک شامل سشوار دستی، اتو برقی کوچک و بزرگ، بیگودی برقی، فرم دهنده مو، مواد ثابت کننده مو، اسپری مو می باشد. حوله یکبار مصرف، پیش بند ضد آب، تیغ لیزر، کرم ترمیم کننده مو، قیچی معمولی، قیچی دندانه دار، قیچی چند سر، قیچی منحنی، برس، برس صاف، پیش بند یکبار مصرف، شامپو موهای معمولی تا خشک، نرم کننده موی معمولی، دو لبه برس، برس مربع پهن، کوچک، متوسط، بزرگ، شانه کوچک، متوسط، بزرگ، آبپاش و سایر لوازم مورد نیاز می باشد.

آیا می توانم پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوم؟

روش آموزش به این صورت است که در پایان دوره مهارت و تسلط کافی برای کوتاه کردن مو در انواع مدل ها خواهید داشت و به راحتی می توانید درآمد کسب کنید و همچنین می توانید در سالن های زیبایی کار کنید.

پس از اتمام دوره در بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران چه مدرکی دریافت خواهیم کرد؟

پس از گذراندن دوره و قبولی در آزمون پایان دوره، دیپلم فنی آرایشگاه حرفه ای در دوره مبتدی و یا در دوره پیشرفته دریافت خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:

  1. بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران
  2. آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران
  3. بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران
  4. بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

 

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم