دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

قیمت پاکسازی پوست صورت

دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

آموزش پاکسازی پوست به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. در دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران در  آموزشگاه آرایشگری صورتگرماه، فرآیند درمان جامع برای بهبود ظاهر و زیبایی پوست صورت را فرا خواهید گرفت.

دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران شامل آموزش های جامع مربوط به پاکسازی پوست شامل: تجزیه و تحلیل و بررسی ساختار پوست، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های بعد از پاکسازی پوست و استفاده از انواع ماسک ها و اسکراب ها می باشد.

در این دوره هنرجو می آموزد که چگونه آلودگی های سطحی و جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک کند و مواد معدنی و اکسیژن را به درم (لایه زیرین پوست) برساند و تمام منافذ آن را تمیز کند.

پس از گذراندن دوره های صورت، هنرجویان می توانند دوره آشنایی با تجهیزات پزشکی که شامل کار با میکرودرم ابریژن، مینی هایفو، مینی آر اف و … می باشد را بگذرانند. همچنین پس از گذراندن موفقیت آمیز این دوره می توانید مدرک فنی و حرفه ای را دریافت کنید. 

سرفصل آموزش پاکسازی و فیشیال تخصصی فنی حرفه ای تهران

  • آموزش آناتومی و فیزیو لوژی پوست.
  • شناخت انواع پوست.
  • منشا انواع بیماری های پوست.
  • درمان بیماری های پوستی پایه.
  • متعادل سازی پوست
  • درمان و پیشگیری از چین و چروک
  • اکسیژن رسانی پوست
  • درمان لک و روشن نمودن پوست
  • شناخت وساخت انواع ماسک ،لوسیون و اسکراب ها و…
  • شناخت ابزار کار
  • مراحل پاکسازی
  • شناخت انواع پاکسازی
  • پیلینگ مکانیکی.
  • پیلینگ شیمیایی.
  • فشیال و تلقیح مواد مغذی مناسب با هر پوست.
  • شناخت انواع برندها و نحوه بکار گیری آنها
  • کار با دستگاه ها در حوزه پاکسازی و فشیال

دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران چه مراحلی درد؟

مراحل دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

مراحل دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

  • در ابتدای آموزش پاکسازی پوست با انواع مشکلات پوستی آشنا می شوید.
  • سپس مربی نحوه ساخت ماسک و مرطوب‌کننده را با توجه به نوع پوست توضیح می دهد.
  • در این مرحله نحوه کار با انواع لایه بردارها و محصولات مراقبت از پوست را یاد می گیرید.
  • مرحله چهارم روش صحیح ماساژ صورت و کار با انواع دستگاه های مخصوص پاکسازی پوست را یاد می گیرید.
  • و در نهایت با کمک مربی، تمرین پاکسازی پوست صورت را به صورت دستی روی مدل انجام می دهید.

آشنایی با روش های پاکسازی پوست

پوست بزرگترین عضو بدن است که سطح آن در معرض تمام آلودگی های خارجی به خصوص پوست صورت است. اگر به آن رسیدگی نشود باعث از بین رفتن طراوت آن می شود. در سنین بالا، پوست به سختی می تواند بازسازی شود. با پیروی از روش های زیر می توانید به پاکسازی صورت خود کمک کنید.

فیشیال پوست صورت

درمان صورت یکی از روش های مراقبت از پوست است که به جوانسازی پوست کمک می کند و به مرور زمان خاصیت ارتجاعی و کلاژن سازی می کند. از دیگر فواید مهم می توان به لایه برداری عمیق و آبرسانی اشاره کرد که می تواند جای زخم را بهبود بخشد و… عمل صورت در شش مرحله انجام می شود:

  • پاکسازی
  • استفاده از بخار
  • لایه برداری
  • استخراج
  • استفاده از ماساژ صورت
  • و استفاده از ماسک و کرم صورت

کاربرد لیزر در پاکسازی پوست

پاکسازی پوست با لیزر باعث یکدست شدن رنگ پوست و سفت شدن پوست می شود. تکنیک لیزر پرتوهای کوتاه و متمرکز نور را روی پوست ناهموار هدایت می کند.

لیزر لایه خارجی نازک پوست (اپیدرم) را از بین می برد و پوست زیرین (درم) را گرم می کند که باعث تحریک رشد کلاژن (پروتئینی که استحکام و بافت پوست را بهبود می بخشد) می شود. با بهبود و رشد مجدد اپیدرم، ناحیه تحت درمان صاف تر و محکم تر به نظر می رسد.

لیزر را می توان برای درمان خطوط ریز، لکه های ناشی از افزایش سن، رنگ یا بافت ناهموار پوست، پوست آسیب دیده در اثر آفتاب و آکنه استفاده کرد. پس از لیزر، پوست شما ممکن است تا چند ماه ملتهب بماند، اما زمانی که ناحیه درمان شروع به بهبودی کند، متوجه تفاوت در کیفیت و ظاهر پوست خود خواهید شد. اثرات آن می تواند سال ها ادامه داشته باشد. همیشه بعد از لیزر از ضد آفتاب استفاده کنید.

کاربرد میکرودرم ابریژن برای پاکسازی

برای پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن از ابزاری با ساییدگی کم استفاده می کنند تا به آرامی پوست شما را ساییده و لایه بیرونی ضخیم و ناهموار را از بین ببرند که فواید زیادی دارد.

کاری که میکرودرم ابریژن می تواند انجام دهد شامل بهبود لکه های پیری و جوش های سرسیاه، بهبود لکه های تیره، کاهش علائم کشش، چین و چروک و از بین بردن منافذ بزرگ و آکنه است. میکرودرم به ضخیم شدن کلاژن در پوست شما کمک می کند.

آشنایی با دستگاه های پاک کننده پوست صورت

<yoastmark https://sgmbut.com/wp-content/uploads/2023/05/دستگاه-های-پاک-کننده-پوست-صورت.jpg 500w, https://sgmbut.com/wp-content/uploads/2023/05/دستگاه-های-پاک-کننده-پوست-صورت-300x150.jpg 300w

لازم به ذکر است دستگاه های پاک کننده پوست صورت شامل موارد زیر است:

دستگاه میکرودرم:

این یک دستگاه زیبایی نوآورانه محبوب در بازار با لایه برداری پوست، سفت کردن صورت، پیش تمیز کردن، رفع جوش سر سیاه و آکنه و رفع چین و چروک است.

دستگاه شستشوی پوست هیدرودرم:

این روش ملایم تر، به جای سنباده زدن پوست با درم ابریژن سنتی، منافذ را با دستگاه وکیوم پاک می کند و در عین حال مواد موثره قوی، آبرسان، روشن کننده و حجم دهنده را به پوست تزریق می کند.

دستگاه نور درمانی برای پاکسازی پوست

در این روش از منبع نوری استفاده می شود که به پوست نفوذ می کند. می توان از طول موج های مختلف نور استفاده کرد که آبی و قرمز رایج ترین آنها هستند. نور به پوست نفوذ می کند و بر عملکرد ژن ها و سلول ها تاثیر می گذارد و در نتیجه اثرات مختلفی بر روی پوست می گذارد.

دستگاه پاک کننده پوست Mesowhite:

Mesowhite یک سرم است که برای درمان های ایمن و فشرده برای سفید کردن پوست طراحی شده است. برای افرادی که پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و فرآیند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود.

انواع مدل های پوست برای پاکسازی

محصولات درمان پوست و روش های مورد استفاده برای پاکسازی پوست برای انواع پوست ساخته شده اند و برای استفاده از این محصولات باید نوع پوست خود را بشناسید. انواع پوست را می توان به چهار دسته تقسیم کرد:

مدل پوست چرب

شما می توانید نوع پوست خود را از روی علائم پوست تشخیص دهید. وقتی روی بینی، پیشانی و گونه‌های شما براق است، احتمالاً پوستتان چرب است و جوش‌های روی تمام قسمت‌های صورتتان نشانه‌ای از پوست چرب است.

مدل پوست حساس:

پوست حساس پوستی است که بیشتر در معرض واکنش هایی مانند قرمزی و خارش است. اکثر افراد با پوست حساس متوجه خارش و سوزش گاه به گاه یا مکرر لکه های پوستی می شوند.

افراد دارای پوست خشک:

افرادی که در صورت دچار جوش سرسفید می شوند پوست خشکی دارند و چین و چروک در این نوع پوست زودتر ظاهر می شود.

مدل پوست معمولی:

پوست نرمال هیچ یک از علائم ذکر شده در بالا را نشان نمی دهد. این پوست نه خیلی خشک است و نه خیلی چرب. بافتی یکنواخت و بدون عیب و ظاهری تمیز و نرم دارد و نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

ثبت نام دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

هنرجویان دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

آموزش های پاکسازی پوست صورت به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی انجام می شود. طبق قوانین فنی و حرفه ای تعداد کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر و دروس نیمه خصوصی بین ۳ تا ۸ نفر می باشد.

کلاس ها هفته ای سه بار پس از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی استاد برگزار می شود. علاوه بر این، برای زنان فعال و یا افرادی که از شهر می آیند، امکان تدریس در روزهای تعطیل، تعطیلات و عصرها وجود دارد.

کسب درامد از پاکسازی پوست صورت چگونه است؟

با توجه به تغییرات روزمره در دنیای مد و تغییر تقاضای مشتریان، توجه مردم به جوانسازی و حفظ پوست اهمیت زیادی پیدا کرده است. دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران شما را برای ارائه کلیه خدمات مراقبت از پوست به مشتریان آماده می کند. اگر به دنبال درآمد بالا در مراقبت از پوست هستید، گذراندن دوره های تخصصی و پیشرفته پاکسازی پوست توصیه می شود.

قیمت پاکسازی پوست صورت

قیمت پاکسازی پوست صورت

هزینه پاکسازی پوست صورت

قیمت پاکسازی پوست صورت متناسب با روش کار، نوع دستگاه و تجهیزات، کار انجام شده توسط متخصص، محل کار و نوع یا وضعیت پوست متفاوت است. هزینه پاکسازی صورت در آرایشگاه ها نسبت به کلینیک های زیبایی ارزان‌تر است. همچنین قیمت شستشوی صورت متناسب با میزان خدمات ارائه شده به افراد متفاوت است.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم