چگونه با آموزش آرایش و پیرایش وارد بازار کار شویم؟

آموزش آرایش و پیرایش

آموزش آرایش و پیرایش در آموزشگاه فنی حرفه ای صورتگر ماه

آموزش آرایش و پیرایش بانوان توسط مربیان مجرب و حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه انجام می شود. این دوره شامل فصل های جامعی در مورد یادگیری هفت مهارت آرایشگری برای ایجاد آرایشگاه می باشد. در پایان دوره آموزشی، دانشجویان برای ورود به بازار کار آماده می شوند و قادر به دریافت دیپلم فنی حرفه ای در رشته آرایش پیرایش زنانه می شوند.

این دوره شامل هفت حوزه مهم آرایشگری می باشد که شامل: آموزش رنگ و لایت، آموزش مانیکور و پدیکور، آموزش بافت مو ، آموزش اصلاح مو،  آموزش آرایش، آموزش اصلاح صورت و ابرو و  آموزش پاکسازی پوست می باشد.

شرکت در این دوره، پیش نیاز تاسیس آرایشگاه می باشد. شما می توانید بعد از گرفتن مدرک فنی حرفه ای یک سالن راه‌اندازی کنید. 

فواید دوره آموزش آرایش و پیرایش صورتگر ماه

  • فواید دوره آموزش آرایش و پیرایش صورتگر ماه

    فواید دوره آموزش آرایش و پیرایش صورتگر ماه

    نکات ویژه و مهم برای راه‌اندازی آرایشگاه زنانه
  • سرویس دهی همه روزه حتی در روزهای تعطیل رسمی
  • امکان پرداخت اقساطی
  • دسترسی و ارتباط شما با سالن های زیبایی در صورت امکان

عنوان های دوره آموزش آرایش و پیرایش

  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • کوتاهی مو
  • حالت دادن به موهای کوتاه و بلند
  • محافظت از مو با لوازم بهداشتی مناسب
  • آموزش رنگ مو
  • آموزش براشینگ مو
  • مش با روش کلاهی و فویلی
  • اصول پایه شینیون
  • آموزش اصلاح  ابرو و صورت
  • آموزش آرایش صورت

سبک برگزاری دوره آموزش آرایش و پیرایش

هزینه آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه حرفه ای صورتگر ماه متناسب با هر بودجه ای طراحی شده است. به همین دلیل دوره آرایشگری به صورت خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود. همچنین امکان برگزاری دوره هایی در ایام تعطیل برای بانوان شاغل و بستگانی که از شهرستان می آیند وجود دارد.

ابزار مورد نیاز آموزش آرایش و پیرایش

ابزارهای دوره آرایش و شینیون مو شامل: پالت سایه، انواع خط چشم، انواع کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، پودرها و اسپری های تنظیم کننده، انواع  ریمل، انواع رژ لب و تمامی لوازم مورد نیاز برای  میکاپ  و آرایش حرفه ای می باشد.

پس از دوره آرایشگری بانوان چه مهارت هایی کسب می کنید؟

در این دوره نحوه استفاده از وسایل آرایشگاه زنانه مانند سشوار، اتو مو، پودر سفید کننده، اکسید کننده مو، فیکس کننده مو قوی و معمولی، انواع قیچی و قیچی پیتاژ، ابزار مانیکور، انواع سایه، رژگونه، رژ لب، موچین و قیچی، با ناخن های مصنوعی، تزئینات ناخن و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

پس از پایان دوره، آماده‌سازی اولیه پوست، آرایش صورت، خط چشم، نحوه استفاده از مژه مصنوعی، کوتاه کردن مو، فرم دادن به ابرو، اصلاح صورت، صاف کردن و براشینگ مو، فر کردن مو، رنگ و مش و  رنگ های مختلف از مواردی هستند که به شما به طور کامل آموزش داده می شود.

شما به انواع مدل های آرایش مو، مرتب کردن ناخن ها و استفاده از ناخن گیر های مخصوص دستی مسلط خواهید شد. در این دوره مجرب ترین اساتید تمامی نکات اولیه لازم برای آرایش حرفه ای را به شما آموزش می دهند.

آیا مشاغل مربوط به آرایش و پیرایش پر درامدند؟

بازار کار آرایش و پیرایش چگونه است؟

امروزه به سختی می توان زنی را پیدا کرد که به زیبایی خود اهمیتی ندهد و بیشتر خانم ها برای آرایش و کوتاه کردن موهای خود وقت خود را در سالن های زیبایی سپری می کنند. در واقع این کار بخش مهمی از کارهای روزمره اکثر زنان است.

بنابراین با گذراندن دوره آموزشی می توانید سال ها در این زمینه فعالیت کنید و موفقیت روزافزونی در رشته آرایشگری کسب کنید و سطح درآمد خود را افزایش دهید.

چگونه آموزش آرایش و پیرایش حرفه ای شویم؟

در طول دوره آموزش آرایش و پیرایش صورتگر ماه پس از آشنایی با کلیه روش های آرایش زنانه، نحوه رعایت نکات بهداشتی، مشاوره و پذیرش مشتری، کوتاهی مو (کوپ)، حالت دهی به موهای کوتاه و بلند، محافظت از مو با لوازم آرایشی، رنگ کردن و مش کردن مو (رنگ های سرد و گرم و قانون رنگ با استفاده از چرخ رنگ)، رنگ کردن موهای تیره، رنگ های مختلف با رنگ های اصلی، صاف کردن مو، براشینگ، فر کردن مو و … به شکلی کاملا کاربردی مسلط خواهید شد.

در این دوره شما زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بینید و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و اخذ گواهینامه رسمی این سازمان آماده می شوید.

دلیل محبوبیت دوره آموزش آرایش و پیرایش چیست؟

همه خانم ها دوست دارند صورتشان زیبا و بی نقص به نظر برسد و همین باعث می شود خانم ها تمایل به آرایش داشته باشند. هر روز با توجه به پیشرفت صنعت آرایشگری، روش های جدید و بهتری مطرح می شود که با استفاده از این روش ها، خانم ها می توانند عیوب صورت خود را بپوشانند و با برجسته کردن زیبایی خود، جذاب تر به نظر برسند.

آرایشگری از هفت مهارت آرایشگری تشکیل می شود که همگی ارزش بازار بسیار خوبی دارند. از طرفی تمامی افرادی که به دنبال مدرک ایجاد آرایشگاه زنانه هستند باید مدرک فنی و حرفه ای این دوره را دریافت کنند.

سوالات متداول در مورد آموزش آرایش و پیرایش

در پایان این دوره چه گواهینامه ای دریافت خواهم کرد؟

پس از اتمام این دوره دیپلم فنی حرفه ای با عنوان آرایش و پیرایش زنانه دریافت خواهید کرد.

چگونه می توانید از کیفیت آموزش خود مطمئن شوید؟

شما می توانید قبل از ثبت نام در جلسه به صورت آزمایشی در دوره شرکت کنید تا با محیط دوره و نحوه تدریس استاد آشنا شوید.

هزینه آموزش آرایشگری چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره های آرایش و پیرایش مو آموزشگاه صورتگر ماه  متناسب با هر بودجه ای طراحی می شود. به همین دلیل دروس این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. با مراجعه به  صفحه قیمت های آموزش آرایشگری  تمامی قیمت های آموزش صورتگر ماه را مشاهده خواهید کرد.

آیا می توانم با مدرک آرایش زنانه سالن زیبایی راه‌اندازی کنم؟

بله، با مدرک آرایش و پیرایش صورتگر ماه می توانید یک آرایشگاه راه‌اندازی کنید.

آیا باید خودمان تمام ابزارهای لازم برای این دوره را بخریم؟

بله. همراه داشتن مطالب درسی برای دانشجویان الزامی است.

من در حال حاضر شاغل هستم آیا امکان برگزاری کلاس در روزهای تعطیل برای من وجود دارد؟

بله. آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه در روزهای جمعه و تعطیلات دوره های آموزشی را جهت رفاه حال اقوام شهرستان و یا افراد شاغل برگزار می کند.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم