خدمات و آموزش طب سنتی

مجموعه صورتگر ماه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه های مختلف کلینیکال  و زیبایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

این مجموعه علاوه بر ارائه کلیه خدمات زیبایی و پزشکی زیر نظر متخصصین ، در مبحث آموزشی نیز فعال بوده و شما عزیزان میتوانید دوره های مختلف کلینیکال را در این مجموعه گذرانده و از مدارک معتبر آن استفاده کنید.

برای اطلاع از دوره های آموزشی و استعلام مدارک اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید شما میتوانید در همین صفحه نسبت به رزرو خدمات و یا ثبت نام دوره های آموزشی اقدام نمایید.

سوالات متداول

نحوه ثبت نام در دوره ها چگونه است؟

برای ثبت نام در دوره ها کافی است طبق راهنمای موجود در صفحه ثبت نام اقدام نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال خارج از سوالات ذکر شده با مجموعه تماس بگیرید.

مدارک اعطایی مجموعه چیست؟

مدارکی که هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند اخذ نمایند شامل مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای و همچنین مدرک جیسرتی بین المللی است که به درخواست هنرجویان برای آن ها صادر خواهد گردید.

هزینه دوره ها چقدر است ؟

با توجه به دوره مورد نظر و وجود شرایط تخفیفی و جشنواره ها این هزینه ها متغییر می باشند.از این رو بهترین راه برسی اطلاعات موجود در سایت و یا تماس با مجموعه می باشد.

مدت زمان دوره ها و دریافت مدارک چقدر است؟

      • زمان و دوره های برگزار شده با توجه به رشته انتخابی هنرجویان متفاوت و متغییر است ، از این رو قبل از ثبت نام با مجموعه تماس حاصل نمایید.
      • پس از ثبت نام و طی کردن دوره حداکثر سه ماه زمان برای صدور مدارک در نظر گرفته می شود.

آیا برای شرکت در دوره ها نیاز به داشتن مدرک تحصیلی و یا مدرک خاصی است؟

خیر ، تمامی افراد و متقاضیان بدون داشتن مدرک تحصیلی نیز میتوانند در دوره های این مجموعه شرکت نمایند.

آیا برای اخذ مدارک نیاز به آزمون عملی است ؟

بله ، پس از پایان دوره جهت دریافت مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای و طبق قوانین سازمان ، هنرجویانی که درخواست صدور مدرک سازمان را دارند می بایست در آزمون شرکت نمایند.

آیا بعد از دریافت مدارک میتوانیم مشغول به کار شویم؟

بله ، مدرک سازمان فنی و حرفه ای یکی از مدارک معتبر در این زمینه است و تمام هنرجویانی که موفق به اخذ این مدارک میشوند میتوانند سریعا وارد بازار کار شده و یا اقدام به تاسیس سالن و مجموعه مرتبط نمایند.
به همین دلیل متقاضیان زیادی به دنبال دریافت این مدارک می باشند و صورتگرماه به عنوان یک مجموعه معتبر مفتخر به ارائه این مدارک می باشد.

اعتبار مدارک اعطایی چقدر است؟

تمامی مدارک اعطایی شامل مدرک سازمان فنی حرفه ای  و جیسرتی به عنوان مدارک معتبر بین المللی و داخلی می باشند و در تمامی نقاط دنیا قابل استعلام و ارزش گزاری می باشد. از این رو بسیاری از متقاضیان جهت مهاجرت به دنبال اخذ این مدارک هستند.

آیا دوره های خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میگردد ؟ هزینه دوره های خصوصی و نمیه خصوصی چقدر است؟

بله.دوره های خصوصی و نیمه خصوصی نیز برگزار میگردند و با توجه به درخواست هنرجویان با نرخ و تعرفه متفاوت برگزار خواهد شد.جهت استعلام هزینه دوره ها با مجموعه تماس بگیرید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم