بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران را بشناسید!

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران در مجموعه صورتگر ماه با ارائه دوره ها و آموزش های تخصصی با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی جهت برگزاری دوره های حرفه ای آموزشی به شما عزیزان در خدمت شما عزیزان است.

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

آشنایی با بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

مهارت خودآرایی در بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

این مشکل حتما برای شما هم پیش آمده است که برای رفتن به یک مهمانی کوچک یا یک جشن ساده نیاز به آرایش داشته باشید اما دوست ندارید وقت و هزینه خود را صرف مراجعه به آرایشگاه کنید.

به عنوان یک خانم باید با مهارت های خودآرایی آشنا باشید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران  و گذراندن دوره های آموزشی از آرایشگاه رفتن بی نیاز شوید. صورتگرماه آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران است که می توانید با خاطری آسوده به آن مراجعه کنید و بهترین دوره ها را در این آموزشگاه ببینید.

آیا می‌دانید خودآرایی چیست؟

خودآرایی چیست؟

خودآرایی به این معناست که شکل و فرم صورت خود را بشناسیم و بدانیم چه نوع آرایش یا رنگ هایی با فرم صورت ما سازگاری بیشتری دارد. اولین قدم خودآرایی توجه به سلامت پوست و مو است. قدم بعدی شناخت رنگ طبیعی مو و پوست و چشم است تا با ایجاد تغییرات کوچک در این رنگ ها زیبایی چهره را چندین برابر کرد.

انواع سبک های خودآرایی در بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران چیست؟

بهترین سبک های آرایش برای تکنیک های خودآرایی، سبک هایی مانند آرایش کلاسیک، آرایش لایت اروپایی، آرایش دودی و غیره است. نکته مهمی که در اینجا به آن اشاره می‌شود این است که در خودآرایی صورت کاملا طبیعی جلوه می‌دهد.

در این روش سعی می‌شود زیبایی طبیعی صورت را به شکلی پررنگ‌تر و نمایان‌تر مورد تاکید قرار دهد. از آن مدل آرایش هایی که شما را مصنوعی جلوه می دهند دوری کنید.

چه مواردی در در بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران آموزش داده می شود؟

توجه به سلامت پوست و مو 

توجه به سلامت پوست و مو 

توجه به سلامت پوست و مو

نکته مهم در رابطه با این موضوع استفاده از رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها و سبزیجات است که تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی پوست، رشد مو و همچنین استحکام ناخن ها خواهد داشت.

سعی کنید در آرایش روزانه خود از لوازم آرایشی سنگین و چرب استفاده نکنید. زیرا استفاده طولانی مدت از این نوع لوازم آرایشی به پوست شما آسیب می رساند. همچنین حتماً هر شب قبل از خواب آرایش خود را به طور کامل پاک کنید.

سعی کنید از انواع کرم های زیبایی برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که حتما باید از کرم ها و محصولات آرایشی استفاده کنید که نشان کیفیت بالایی دارند و از استفاده از هر نوع کرم ارزان با کیفیت پایینی برای پوست خود خودداری کنید.

می توانید در خانه با مواد طبیعی و میوه ها ماسک های زیبایی برای پوست خود درست کنید که پوست شما را زیبا و بانشاط می کند.

طراوت پوست با ماساژ صورت

صورت نیز مانند سایر اندام ها نیاز به ورزش دارد. با ماساژ صورت می توانید گردش خون را در صورت افزایش دهید که طراوت پوست شما را به همراه دارد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

آشنایی با رنگ و نوع پوست

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شناخت و تشخیص رنگ و نوع پوست در خودآرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با آگاهی کافی در این زمینه می توانید رنگ ها و سبک های آرایشی را که بیشترین سازگاری با پوست خود را دارند انتخاب کنید.

در مجموع سه رنگ پوست اصلی وجود دارد: قرمز و سفید، زرد روشن و سبز گندمی که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.
• قرمز و سفید: در این پوست وجود رنگدانه های قرمز رنگ مو یا مژه را مشخص می کند که باید در خودآرایی به آن توجه کرد. افرادی با این رنگ پوست ممکن است در قسمت هایی از پوست خود قرمزی طبیعی داشته باشند و موهای بلوند برنزه، تیره یا روشن داشته باشند.
• زرد روشن: رنگدانه زرد زیادی در این پوست وجود دارد و رنگ مو معمولاً خرمایی روشن یا بلوند متوسط ​​و روشن است.
• سبز گندمی: وجود رنگدانه های آبی در این پوست باعث تیره شدن موها می شود. موهای این افراد معمولا سیاه یا قهوه ای تیره است.

فرم ابرو

با دانستن فرم صورت و چشمان خود می توانید ابروهای خود را متناسب با آنها اصلاح کنید. حتی می توانید با روش هایی مانند میکروبلیدینگ فرم ابروهای خود را تغییر دهید و با فرم صورت خود تطبیق دهید.

آرایش متناسب با رنگ و مدل چشم

چشم ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. دانستن رنگ و مدل چشم بسیار مهم است زیرا برای مدل های مختلف چشم از آرایش خاصی استفاده می‌شود.  همچنین دانستن رنگ دقیق چشم به استفاده از نوع رنگ های انتخاب شده در آرایش چشم کمک می کند.

مدل بینی

اگر با فرم مدل خود آشنایی دارید، می توانید با استفاده از روش های مختلف آرایشی مانند کانتورینگ، آن را زیباتر کنید و یا اگر ایرادی دارد آن را بپوشانید.

فرم گونه ها

دانستن فرم گونه ها در آرایش بسیار مهم است. با شناخت فرم گونه ها می توان با آرایش مناسب آن ها را برجسته‌تر کرد یا به خوبی فرم داد.

آشنایی با میکاپ چانه و فک 

اگر چانه و خط فک فرو رفته، بلند و … دارید، می توانید با استفاده از سبک ها و سایه های آرایش، این ایرادات را بپوشانید.

مدل صورت

شکل هندسی صورت در افراد می تواند مربع، لوزی، بیضی، گرد، مثلثی و غیره باشد. اما نکته مهم اینجاست که ابتدا باید فرم هندسی صورت خود را بشناسید تا بتوانید آرایش مناسبی روی صورت خود ایجاد کنید.

سخن نهایی درباره بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

در بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران می توانید با یادگیری میکاپ مخصوص هر صورت زیبایی صورت و میکاپ را تا چندین برابر زیبا کنید. در انتها پیشنهاد می شود از صفحه بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران دیدن کنید.

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم