هزینه مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ

هزینه مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ

هزینه مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ در صورتگر ماه

هزینه مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ چقدر است؟ یکی از پردرآمدترین شاخه های تاتو میکروبلیدینگ است. با شرکت در  دوره آموزشی میکروبلیدینگ  می توانید یاد بگیرید که چگونه از قلم میکروبلیدینگ برای بهبود وضعیت ابروها و ایجاد چهره ای زیباتر استفاده کنید. اگر قصد شرکت در دوره آموزشی میکروبلیدینگ را دارید، باید ۱.۵ تا ۴ میلیون تومان برای پرداخت هزینه آموزش در نظر بگیرید.

در صورتی که قصد گرفتن فوری مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ را دارید با ما تماس بگیرید.

هزینه دوره تاتو فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو یکی از آموزش هایی است که متقاضیان زیادی دارد و برای بسیاری از هنرجویان بسیار جذاب است. اگر نام این دوره کمی شما را گیج کرده است، بدانید که فیبروز ابرو همان تاتو ابرویی است که برای مدت طولانی روی پوست ابرو می نشیند.

مزایای مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ

مزایای مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ

مزایای مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ

فرقی نمی کند که از کدام زیر شاخه تاتو را آموزش دیدید، در هر صورت می توانید درآمد خوبی کسب کنید. مدرک فنی حرفه ای به شما کمک می کند مشتریان بیشتری داشته باشید و سطح کار خود را ارتقا دهید.

همچنین با داشتن مدرک تاتو حرفه ای می توانید به صورت رسمی در سایر نقاط دنیا مشغول به کار شوید. زیرا این مدرک از اعتبار و ارزش بالایی حتی در سطح بین المللی برخوردار است.

نحوه شرکت و پرداخت هزینه مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ

با پرداخت مبلغی ناچیز می توانید در دوره های آموزش تاتو شرکت کرده و مدرک فنی و حرفه ای را اخذ نمایید. همانطور که گفته شد با این مدرک می توانید درآمد خوبی کسب کنید. بنابراین، مطمئناً عاقلانه است که برای گواهی تاتو حرفه ای هزینه کنید. زیرا پس از رسیدن به درآمد می توانید هزینه حضور در دوره آموزشی را با چند روز فعالیت جبران می کنید.

بهترین دوره ها در صورتگر ماه

اگر به دنبال بهترین  دوره های آرایشگری  و تاتو هستید،  آموزشگاه صورتگر ماه  مرجع مناسبی برای شما می باشد. ما در صورتگر ماه سعی داریم بهترین دوره های آموزشی را برای شما بیاوریم تا بتوانید در دوره آموزشی خود موفق باشید.

کلیه دوره های معرفی شده توسط آموزشگاه ایران دارای بالاترین کیفیت و دارای مجوزها و استانداردهای ملی می باشند. بنابراین اگر قصد ورود به بازار آرایشگری و تاتو را دارید از دوره های آموزشی موجود در ایران غافل نشوید.

سوالات متداول در مورد هزینه مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ 

آموزش میکروبلیدینگ چگونه است؟

پس از گذراندن دوره های آموزش آرایش دائمی در آموزشگاه صورتگر ماه و تایید مدرس برای آزمون تئوری به سازمان فنی حرفه ای معرفی و پس از بررسی و ثبت نمره گواهینامه فنی حرفه ای دریافت خواهید کرد.

آموزش فنی حرفه ای میکروپیگمنتیشن به چه معناست؟

آموزش فنی حرفه ای در میکروبلیدینگ مشابه آموزش با مدرک دیپلم فنی حرفه ای است. علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند. قیمت پکیج کامل شامل تمامی موارد فوق ۱۰۰% تضمینی زیر نظر مربی فنی حرفه ای و ارائه مدرک فنی حرفه ای می باشد.

هزینه آموزش و مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ چقدر است؟

هزینه آموزش و مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ چقدر است؟قیمت آموزش میکروپیگمنتیشن برای افراد مبتدی و حرفه ای در پکیج های مختلف گنجانده شده است. و به دلیل اضافه شدن اقلام میکروبلیدینگ و فیبروز قیمت ها متفاوت خواهد بود.

اما قیمت دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن در صورتگر ماه در سطح مبتدی با توجه به قیمت های آرایش دائم فنی حرفه ای می باشد. برای اطلاع از نرخ و شرایط آنها با شماره های موجود در سایت صورتگر ماه تماس بگیرید.

پروسه آموزش میکروبلیدینگ چقدر طول می کشد؟

با تصمیم مدیریت آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه برای هیچ یک از دوره های آرایشگری در آموزشگاه محدودیت زمانی نداریم. و  هنرجو این مجموعه تا زمانی که احساس کند تمام مراحل آموزشی را به خوبی فراگرفته می تواند در آموزشگاه حضور یابد. معمولا زمان یادگیری برای افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد توانایی یادگیری بالایی دارند و سریع یاد می گیرند و برعکس.

آیا گواهی آرایش دائم در خارج از کشور معتبر است؟

بله گواهی صادر شده توسط یک سازمان فنی حرفه ای در صورت ترجمه توسط دارالترجمه رسمی در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان گواهینامه بین المللی شناخته می شود.

چند جلسه طول می کشد تا کاملا حرفه ای شوید؟

این بستگی به علاقه، تمرین و پشتکار شما دارد. بعد از آموزش باید روی آدمک، پوست مصنوعی و در نهایت مدل طبیعی کار کنید. هر چه زودتر به این مرحله از کار بر روی مدل طبیعی برسید، به جلسات کمتری نیاز خواهید داشت.

روند آموزش در آموزشگاه صورتگر ماه به چه صورت است؟

دوره های آموزشی صورتگر ماه به سه روش خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات در کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی از سه تا پنج نفر و گروه ها از پنج تا ۱۵ نفر می باشد.

کلاس ها هفته ای سه بار پس از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی استاد برگزار می شود. ضمناً برای بانوان شاغل و یا افرادی که از شهرستان می آیند، امکان برگزاری دوره های آموزشی در روزهای آخر هفته، تعطیلات و عصرها وجود دارد.

مدت زمان آموزش چقدر است؟

محدودیت زمانی هنرجو ها در صورتگر ماه حذف شده است و هنرجو می تواند تا رسیدن به مهارت کامل در آموزشگاه فعالیت کند. همچنین در صورت تمایل جلسه رفع اشکال و پرسش و پاسخ برای هنرجویان فراهم میگردد و می توانند از مربی بخواهند تا برای آن ها این جلسه را تشکیل دهد.

من کارمند هستم، آیا می توانم در آموزش شما شرکت کنم؟

بله؛ صورتگر ماه کارمندان زیادی را به عنوان آرایشگر آموزش می دهد که بسیاری از آنها اکنون در زمینه های آرایشی کار می کنند.

چگونه می توانم از شهرستان ثبت نام کنم؟

همچنین لازم به ذکر است که مجموعه صورتگر ماه شاگردان متفاوتی از شهرهای دیگر حتی برای دانشجویان خارجی دارد. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با شماره های جوجود در سایت تماس حاصل نمایند و شرایط خود را از قبیل اقامت در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم برای شرکت در دوره ها با توجه به شرایط آنها انجام شود.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم