بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران
آنچه در این مطلب می خوانید : پنهان
بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران کجاست؟

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران کجاست؟

آموزشگاه فنی و حرفه ای صورتگرماه در تهران یکی از بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران است که کلیه خدمات آموزش تخصصی میکاپ و آرایش عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … را به صورت کاملا تخصصی ارائه می دهد.

مطالب پیشنهادی:

میکاپ و آرایش عروس در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

میکاپ و آرایش عروس در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

آموزش آرایش عروس در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

آرایش عیوب صورت را می پوشاند و ناهمواری های صورت را پنهان می کند. بهترین میکاپ، آن آرایشی است که صورت را طبیعی‌تر نشان دهد، گویی هیچ تغییری در صورت ایجاد نشده است و همه این ها زیبایی طبیعی و ذاتی فرد است.

همه خانم ها در خاص ترین روز زندگی خود به دنبال بهترین آرایشگاه ها هستند، به همین دلیل هزینه های زیادی می پردازند و وقت خود را برای کار های ارزان و آرایش های بی کیفیت نمی گذارند.

امروزه آرایشگاه های خوب دارای افراد متخصص هستند و تنها به یک آرایشگر با مدرک عمومی محدود نمی شوند بلکه برای هر یک از نیازهای خود یک نفر را استخدام می کنند: متخصص شینیون، ناخن، گریم و عروس. متخصص میکاپ، رنگ مو و آرایشگری…

اگر می خواهید در رشته خود نفر اول باشید؛ شما باید یک میکاپ آرتیست حرفه ای و به روز باشید تا خواسته های مشتریان خود را برآورده کنید. شما میتوانید با مراجعه به بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران و گذراندن دوره ها زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای علاوه بر گذراندن دوره ها مدارک لازم را برای شروع به کار اخذ نمایید.

آموزش گریم عروس در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

در این صفحه بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران را به شما معرفی می کنیم. امروزه حداقل مبلغی که به گریمور عروس برای گریم پرداخت می شود یک میلیون است.

برای افرادی که خواهان درآمد بالا هستند، بهتر است در یک شهر بزرگ کار و در کنار بهترین میکاپ آرتیست های تهران برای آموزش کنند تا در معرض دید قرار بگیرند. اگر کیفیت کار بالا باشد و عروس های زیادی را میکاپ کنید و ماهر باشید، مطمئنا درآمد بالایی خواهید داشت. شما همچنین باید در کار خود نوآور باشید و با مد همراه باشید تا آخرین اطلاعات را به دست آورید.

شاید شما مبتدی هستید و در زمینه آرایش عروس تحصیلات کاملی ندیده اید. در این صورت باید به طور کامل در آموزش های آرایشگری شرکت کنید و تلاش و پشتکار زیادی از خود در زمینه خود نشان دهید.

 یک آرایشگر حرفه ای باید موارد زیر را یاد بگیرید:

در یک آرایشگری حرفه ای باید موارد زیر را یاد بگیرید

در یک آرایشگری حرفه ای باید موارد زیر را یاد بگیرید

یک آرایشگر حرفه ای لازم است به طور اصولی و حرفه ای استفاده از مرطوب‌کننده پوست، رفع عیوب پیشانی و ابرو، آرایش چشم و لب، میکاپ مناسب بینی، رفع ایرادات چانه و فک و آرایش مناسب، پوشاندن جوش ها، رفع آلودگی پوست، رفع موهای زائد و رعایت بهداشت و غیره را بداند.

و لازم است با متخصصین زیر در تماس باشید :

  • آرایشگر ناخن
    • آرایشگر و مدل مو و کوتاهی مو
    • آرایش ابرو و صورت
    • رنگ کاری

در اینجا مراحل آرایش عروس در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران را به اختصار توضیح می دهیم:

مرحله ۱: رعایت روتین پوستی عروس

از قبل با عروس خانم صحبت کنید و به او بگویید که برنامه روتین پوستی خود را رعایت کند، از لایه برداری شدید استفاده نکند و پوست خود را مرطوب نگه دارد. پوست تمیز، نرم و مرطوب پایه خوبی برای آرایش صحیح است. همچنین پوست خود را با مرطوب‌کننده های مناسب مرطوب کنید.

مرحله ۲: از یک پرایمر برای ماندگاری آرایش استفاده کنید

در روز عروسی ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. خوردن، گریه و رقصیدن می تواند آرایش عروس شما را خراب کند. بنابراین باید صورت را آماده کنید تا آرایش ثابت بماند و به هم نریزد. برای این کار باید از پرایمر استفاده کنید. پرایمر چین و چروک ها را پنهان کرده و منافذ پوست را باز می کند. پس از استفاده از پرایمر حتما صبر کنید تا خشک شود. اگر عجله دارید برای خشک کردن پرایمر از سشوار استفاده کنید.

مرحله ۳: فونداسیون یا زیرسازی صورت

فونداسیون یکی از مهم ترین مراحل آرایش صورت است زیرا اکثر عیوب صورت در این مرحله پوشانده می شود. آن را در مرکز صورت بمالید و به سمت چانه و خط فک پخش کنید تا کل صورت به طور یکنواخت با فونداسیون پوشانده شود.

مرحله ۴: از کانسیلر استفاده کنید

استفاده از کانسیلر برای افرادی که چشم های تیره و پوست تیره دور لب دارند بسیار مهم است. رنگ کانسیلر باید همرنگ پوست مشتری یا یک درجه روشن‌تر از آن باشد.

مرحله ۵: جوانسازی پوست با هایلایتر

امروزه استفاده از هایلایتر بسیار رایج شده است، زیرا پوست را جوان تر و شاداب‌تر نشان می دهد و زیبایی آن را برجسته می کند. هایلایتر را زیر ابروها، کنار گوش، چشم و گونه ها بزنید اما زیاد از آن استفاده نکنید زیرا عکس ها را در عکاسی خراب می کند.

مرحله ۶: زیباسازی پوست با رژگونه

رژگونه نیز زیبایی را دو چندان کرده و چهره را طبیعی تر می کند، آن را روی برجستگی گونه ها بزنید و به سمت بالا پخش کنید.

مرحله ۷: آرایش چشم و ابرو

امروزه دیگر استفاده از آرایش چشم سنگین با رنگ های تیره مد نیست و متخصصان آرایش آن را توصیه نمی کنند. استفاده از رنگ های روشن روی صورت، آن قسمت از صورت را بزرگ می کند و آن را بازتر نشان می دهد.

متخصصان آرایش از رنگ‌های قهوه‌ای روشن برای طبیعی‌تر جلوه دادن چشم‌ها استفاده می‌کنند، اما رنگ‌های خاکستری و سبز روشن نیز می‌توانند چشم‌های مشتری شما را جذاب‌تر کنند. انواع سایه چشم مایع و پودری وجود دارد و بهتر است از سایه چشم پودری برای چین و چروک چشم و پلک استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید، از نوع ضدآب آن استفاده کنید. و مرتب کردن ابروها را هرگز فراموش نکنید، زیر ابروها برای جلب چشم ها و قاب شدن چشم ها تاثیر بسزایی دارد.

مرحله ۸: از رژ لب مناسب استفاده کنید

قبل از استفاده از رژ لب حتما از پوسته شدن لب ها جلوگیری کنید و با مرطوب‌کننده های مخصوص لب مرطوب کنید. اگر پوستتان تیره است از رنگ های صدفی، هلویی و خاکی استفاده کنید و اگر رنگ پوستتان سرد است از رژ لب هایی که رنگ های سرد دارند مانند بنفش روشن استفاده کنید.

سوالات متداول درباره بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

سوالات متداول درباره بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

سوالات متداول درباره بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

وسایل مورد نیاز را از کجا تهیه کنم؟

آموزشگاه وسایل مورد نیاز را در قالب پک در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد.

آیا شغل آرایش عروس رایج است؟

با توجه به اینکه دختران جوان در شب عروسی خود نیاز به تغییرات زیادی دارند، بنابراین این بازار همیشه در دسترس خواهد بود و می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

قیمت کلاس های آرایش عروس چقدر است؟

هزینه ها بر اساس نوع ثبت نام متفاوت است. شما می توانید با تماس به مجموعه صورتگر ماه از آخرین قیمت های آن آگاه شوید.

کلاس گریم عروس چگونه است؟

دوره آرایش عروسی شامل دو دوره مبتدی و پیشرفته می باشد که شرکت در دوره پیشرفته به معنای اتمام موفقیت آمیز دوره مبتدیان می باشد.

آیا برای آموزش گریم عروس به ابزاری نیاز داریم؟

بله، برای یادگیری اصولی و حرفه ای این دوره به ابزار مخصوص آن نیاز داریم.

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم