هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم چقدر است؟

آیا می دانید هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم چقدر است؟ آرایش دائم یکی از پرسودترین مشاغلی است که می توانید با کمی مهارت به آن بپردازید. برای ورود به این بازار کار و کسب درآمد بالا ابتدا باید آموزش های معتبری بیابید و سپس دیپلم فنی و حرفه ای بگیرید.

در صورتی که قصد گرفتن فوری مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم را دارید با ما تماس بگیرید.

مدرک فنی و حرفه ای پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ها به هنرجویان اعطا می شود. اگر می خواهید از هزینه گواهی تاتو حرفه ای و نحوه ثبت نام در بهترین دوره ها مطلع شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم برای انواع زیرشاخه های تاتو

هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم برای انواع زیرشاخه های تاتو

هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم برای انواع زیرشاخه های تاتو

در ابتدا ممکن است فکر کنید که تاتو فقط به ایجاد الگوهای روی پوست بدن محدود می شود. باید بدانید که این تصور کاملا نادرست است. حرفه تاتو شامل زیرشاخه های مختلفی از جمله آرایش دائمی، تاتو بدن، میکروپیگمنتیشن، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ می باشد. هر کدام از این زیرشاخه ها قیمت متفاوتی دارند که در بین خود به بحث خواهیم پرداخت.

نحوه آموزش آرایش دائم در آموزشگاه صورتگر ماه و هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

در ابتدای این کلاس ها مربیان آموزشگاه تاتو صورتگر ماه (آرایش دائم) اطلاعات جامعی را در رابطه با عوامل موثر بر زیبایی صورت و اجزای آن در اختیار هنرجویان قرار می دهند.

در ضمن شما را با رایج ترین تکنیک های آرایش دائمی مانند: میکروپیگمنتیشن، آشنا می کنند. میکروبلیدینگ، شیدینگ، میکرو ریزش و فیبروز ابرو را معرفی می کنند.

در مراحل بعدی هنرجویان انواع روش ها و تکنیک های تاتو را بر روی مدل های آرایش اجرا و تمرین می کنند و با انواع لوازم، رنگ ها، ترکیب ها و وسایل مورد نیاز برای اجرای روش های مختلف تاتو آرایش دائمی آشنا می شوند.

همچنین در طول کلاس های آموزش آرایش دائمی، مربیان موارد مختلفی در رابطه با نحوه ارائه بهترین نتیجه از روش های آموزشی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند و با روش مستدل و صحیح آنها را برای انتخاب بهترین روش بر اساس شکل راهنمایی می کنند.

در مراحل پایانی دوره آموزش آرایش دائمی، مشکلات مربوط به حرکت دست هنرجویان در حین اجرای انواع تکنیک های تاتو با نظارت دائمی مربیان برطرف و آموزش شما تکمیل خواهد شد. 

انواع روش های آموزشی در صورتگر ماه

میکروپیگمنتیشن:

میکروپیگمنتیشن یکی از معروف ترین روش های آرایش دائمی یا تاتو است و می توان از آن برای افزایش حجم و تغییر فرم قسمت های مختلف صورت مانند: ابرو، لب و یا تعیین خط رشد مو در قسمت های مختلف استفاده کرد.

همچنین از این تکنیک می توان برای کشیدن خط چشم دائمی استفاده کرد که در سال های اخیر در بین متخصصان زیبایی رواج پیدا کرده است. آموزشگاه آرایش دائم صورتگر ماه  یکی از سرفصل های اصلی این دوره را به آموزش صحیح و اصولی این تکنیک اختصاص داده است و با شرکت در دوره های آموزش آرایش دائمی، مهارت شما در این زمینه افزایش می یابد.

میکروبلیدینگ:

میکروبلیدینگ یکی دیگر از زیرشاخه های محبوب تاتو است و تفاوت اصلی آن با روش میکروپیگمنتیشن عدم استفاده از قلم الکتریکی برای تزریق ترکیبات رنگی به زیر پوست است. همچنین لازم به ذکر است که نتایج این تکنیک نسبت به میکروپیگمنتیشن ماندگاری کمتری دارد و در حال حاضر از این روش بیشتر برای آرایش ابرو استفاده می شود.

سایه ابرو و میکرو شیدینگ:

میکرو شیدینگ یک سبک میکروبلیدینگ سبک تر و راحت تر است و به جای کشیدن خطوط نازک در قسمت های خالی ابروها از استیپلینگ برای حجم دادن و تغییر فرم ابروها استفاده می شود.

عدم وجود حساسیت و التهاب پوست و همچنین نیمه ماندگاری این روش از مزیت های اصلی آن است و علاقه مندان به زیبایی می توانند از این تکنیک ساده و کم هزینه برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند.

خط چشم و خط لب دائمی:

بسیاری از آرایشگران می خواهند از تاتو برای کشیدن خط چشم و خط لب استفاده کنند. ماندگاری این تکنیک یکی از مزیت های اصلی آن است. در دوره های آموزش آرایش دائمی، مربیان نحوه طراحی خط چشم، خط لب، پوست سر و ایجاد سایه را به هنرجویان نشان می دهند. همچنین سرعت و مهارت شما در این زمینه افزایش می یابد.

ابزار مورد نیاز دوره های آموزشگاه آرایش دائم صورتگر ماه

شرکت در کلاس های آموزشگاه آرایش دائم صورتگر ماه

شرکت در کلاس های آموزشگاه آرایش دائم صورتگر ماه

برخی از مهمترین ابزار و لوازم مورد نیاز برای شرکت در کلاس های آموزش آرایش دائمی عبارتند از: دستگاه میکروپیگمنتیشن، کارتریج رنگ، کاسه رنگ، قلم میکروبلیدینگ، کیت تاتو بدن برای طراحی و شیدینگ، کرم بی حس کننده، شابلون و. …

لازم به ذکر است که تمامی این ابزار به صورت یک پکیج زیبا و باکیفیت در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. همچنین به صورت جداگانه از شما شارژ می شود و نیازی به خرید جداگانه این اقلام نیست.

هزینه دوره و مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

 دوره آموزش آرایش دائمی  یکی از پرطرفدارترین زیرشاخه های تاتو است. آرایش به زنان کمک می کند تا عیوب صورت خود را بهبود بخشند. همچنین در مناطقی که احساس می کنند رنگ کافی وجود ندارد، ظاهر جذاب تری ایجاد کنند.

با شرکت در دوره آموزشی دائمی می توانید نحوه آرایش دائمی لب، مژه و سایر قسمت های صورت را بیاموزید. در حال حاضر با ۳ تا ۷ میلیون تومان می توانید در دوره های آرایش دائمی شرکت کنید.

هزینه دوره تاتو بدن و مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

تاتو بدن زیر شاخه اصلی هنر تاتو است که بیشترین درآمد را به همراه دارد. با شرکت در  آموزش تاتو بدن  می توانید با هزینه مناسب مدرک فنی و حرفه ای بگیرید و با جذب مشتری بیشتر در طول سال درآمد خوبی کسب کنید. 

دریافت مدرک میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن یکی از زیر شاخه های هنر تاتو است که اخیرا در سراسر کشور گسترش یافته است. میکروپیگمنتیشن بسیار شبیه به سایر آرایش های دائمی است. شما می توانید با یادگیری میکروپیگمنتیشن پول زیادی به دست آورید زیرا افراد زیادی در این زمینه متخصص نیستند.

سوالات متداول در مورد هزینه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

هزینه گواهی آرایش دائم حرفه ای چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره و اخذ گواهینامه حرفه ای آرایش دائمی بستگی به شرایط کلاس، تعداد هنرجویان و سطح تحصیلات دارد.

بهترین زیرشاخه های تاتو کدامند؟

میکروپیگمنتیشن و فیبروز از بهترین زیر شاخه های تاتو هستند که یادگیری آنها درآمد خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم