آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

آموزش بولدبروز ابرو و ارائه کلیه خدمات با هزینه کم در تهران

همه خانم ها به زیبایی صورت و ابروهای خود اهمیت خاصی می دهند و مایلند برای زیبایی بیشتر آن به آرایشگران و متخصصین حرفه ای مراجعه کنند. از جمله تکنیک های زیبایی ابرو که این روزها بیشتر مد شده است و در صورتگرماه انجام می شود، بولد بروز ابرو است. آموزش بولدبروز ابرو، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ از جمله خدماتی است که در مجموعه صورتگر ماه ارائه می شود.

همه خانم‌ها می‌دانند که طراحی زیبای ابرو زمانی اتفاق می‌افتد که از خطوط زیبا و صاف استفاده شود و تاتو آرتیست این کار را با ظرافت و زیبایی بی‌نظیر برای شما انجام دهد.

ضمنا با برگزاری دوره های آموزش بولدبروز ابرو در تهران راهی برای افراد علاقمند به این رشته باز شده است تا با قیمتی ارزان و مناسب در این دوره ها شرکت کنند و بتوانند دوره را با موفقیت به پایان برسانند. آموزش بولدبروز ابرو توسط مجرب ترین تاتو آرتیست ها انجام می شود و افراد می توانند پس از مدت کوتاهی وارد بازار کار شوند.

سرفصل آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

  1. انواع فیبروز ابرو و معرفی رنگ های حرفه ای و تخصصی و ترکیب رنگ ها
  2. روش جذب مشتری و شناخت انواع لوازم، دستگاه های اصل و غیر اصل و ابزار های ضروری دوره آموزش میکروبلیدینگ
  3. روش های جدید و نوین آموزش میکروبلید ابروها با نام فشن بروز fashion brows) و لیفت بروز
  4. آموزش حرفه ای طراحی و زیبایی شناسی ابروها، طراحی روی پوست مصنوعی
  5. آموزش گام به گام حرفه ای متد زیبا و جدید بولد بروز
  6. آموزش طراحی و هاشور ابروها با روش بولد بروز
  7. آموزش هاشور کرکی مویی ابرو

آیا می‌دانید بولدبروز ابرو چیست؟

بولدبروز ابرو چیست؟

بولدبروز ابرو چیست؟

امروزه این تکنیک به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد و در بین خانم ها بسیار محبوب است. این روش اولین بار توسط Mensura Hodzic Megy به دنیا معرفی شد.

در این روش از خطوط منظم برای پرکردن قسمت های خالی ابرو استفاده می شود. این خطوط در جهت رشد موهای ابرو هستند و باعث تاثیرگذاری بیشتر و یکنواخت و یکپارچه شدن آنها می شود. یکی از مهم ترین قسمت های صورت، ابرو است که تاثیر زیادی روی صورت شما می گذارد.

احتمالاً از میکاب ابروهای خود با مداد ابرو، سایه ابرو و روش های دیگر خسته شده اید. نگران نباشید، Bold Browz چهره شما را عالی جلوه می دهد.

فرق بین بولدبروز ابرو و فیبروز ابرو

ممکن است تصور کنید که بولدبروز ابرو مانند فیبروز است، اما اشتباه نکنید. این دو یک تفاوت اساسی و مهم دارند که شاید در نگاه اول متوجه آن نشوید. در حالیکه این تفاوت بسیار مهم است.

باید بدانید که خطوطی که بولدبروز ابرو کشیده می شوند، منحنی و s شکل هستند. در حالیکه در فیبروز ابرو، خطوط صاف کشیده می شوند. به همین دلیل است که این دو روش با یکدیگر متفاوت هستند. انتخاب هر یک از این روش ها به سلیقه شما بستگی دارد، اما باید توجه داشت که بولدبروز ابرو بسیار طبیعی تر از فیبروز ابرو به نظر می رسد.

مطلب پیشنهادی: ریموو ابرو با مواد گلوری

روش انجام بولدبروز ابرو چگونه است؟

  • اولین چیزی که باید هنگام انجام بولدبروز ابرو به آن توجه کنید این است که کجا بروید. این کار نیاز به تجربه و مهارت در این زمینه دارد و باید در محیطی کاملا بهداشتی و استریل انجام شود. صورتگر ماه رویای داشتن ابروهای زیبا را در محیطی کاملا بهداشتی برای شما محقق می کند.
  • همچنین برای یادگیری و آموزش بولدبروز ابرو با اطمینان از قیمت مناسب و تخصص و حرفه ای بودن آموزش می توانید با ما تماس بگیرید. در مرحله اول بولدبروز ابرو باید طرح نهایی ابرو روی صورت کشیده می شود. شکل قرنیه ابروها از اهمیت بالایی برخوردار است و هیچکس ابروهای نامرتب را دوست ندارد.
  • برای اینکه قرنیه ابرو را دقیق تر کنید می توانید از نرم‌افزار کراتوپلاستی نیز استفاده کنید. البته ابزارهای ساده تری مانند کولیس و غیره نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.
  • در انتخاب رنگ ابرو به این نکته توجه داشته باشید که برای جلوه طبیعی آن، اگر موهای تیره دارید، باید دو عدد روشن‌تر از آنها انتخاب کنید و برعکس. یعنی اگر موهایتان روشن است باید دو عدد تیره‌تر انتخاب کنید. درست است که بولدبروز ابرو کمی دردناک است اما برای راحتی بیشتر می توانید از ماده بی حس کننده روی ابرو نیز استفاده کنید.
  • اکنون می توانید طرح را روی پوست بکشید و با استفاده از سوزن های مخصوص رنگ بولدبروز ابرو  را به زیر پوست انتقال دهید.

بولدبروز ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

چه کسانی می توانند از بولدبروز ابرو بهره_مند شوند؟

چه کسانی می توانند از بولدبروز ابرو بهره_مند شوند؟

بولدبروز ابرو یک روش آرایش دائمی برای داشتن ابروهایی پررنگ و زیبا است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دلیل ریزش ابرو اعتماد به نفس خود را از دست داده اید، این روش بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ممکن است از فرم ابروهای خود راضی نباشید، در این صورت آرایشگر استفاده از بولدبروز ابرو را پیشنهاد می کند. اگر ابروهای کم پشتی دارید، خیلی نگران نباشید. اگر خدای ناکرده به بیماری مانند سرطان مبتلا هستید و در حال شیمی درمانی هستید، استفاده از این روش زیبایی چهره شما را حفظ می کند.

در صورتیکه بخواهیم در یک تعریف کلی بگوییم باید گفت که استفاده از این روش به هر دلیلی و برای هر شخصی مناسب است، مگر در شرایط خاصی که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بولدبروز ابرو برای چه افرادی مناسب نیست؟

همیشه استثناهایی وجود داشته است. در استفاده از بولدبروز ابرو نیز این استثناها وجود دارد. اگر باردار یا شیرده هستید پیشنهاد می کنیم از این روش استفاده نکنید و برای حفظ سلامتی خود و نوزاد صبر کنید تا فرزند دلبندتان بزرگ شود.

به خاطر داشته باشید که اگر در دوران قاعدگی از این روش استفاده نکنید، نتیجه رضایت بخش تری خواهید گرفت. لازم به ذکر است افرادی که قبلا پوست و ابروهای خود را تاتو کرده اند نمی توانند از این تکنیک استفاده کنند.

چند نکته مهم درباره مراقبت های قبل و بعد از بولدبروز ابروها

مراقبت های قبل و بعد از بولدبروز ابروها

مراقبت های قبل و بعد از بولدبروز ابروها

توصیه می کنیم از آفتاب گرفتن، رنگ کردن ابروها، اصلاح با لیزر و … خودداری کنید. چند روز قبل از بولدبروز ابرو  از مصرف نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.

در این صورت با انجام بولدبروز ابرو بهترین نتیجه را خواهید گرفت. پس از انجام این کار، باید یک سری نکات را رعایت کنید، از جمله:

  • از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید.
  • تا چند روز پس از انجام این کار از حمام رفتن خودداری کنید.
  • از پاک کننده ها برای ابروهای خود استفاده نکنید.
  • ناحیه ابرو را خراش ندهید.

سخن نهایی

امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید بوده باشد. اگر در دوره های آموزش بولدبروز ابرو شرکت می کنید، تمامی این نکات توسط بهترین تاتو آرتیست ها به صورت کاربردی برای شما توضیح داده می شود.

همچنین در صورت تمایل و تنها با پرداخت هزینه مواد می توانید زیبایی ابروهای خود را به ارمغان بیاورید. جهت برخورداری از هرگونه مشاوره و خدمات تاتو صورت و بدن و زیبایی و سلامت پوست و مو می توانید با مشاوران ما در صورتگر ماه تماس بگیرید.

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم