دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای

دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای

دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای

دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای یکی از مشاغل در زمینه گیاه دارویی و گیاه درمانی است و دارای مهارت هایی مانند کنترل کیفی مواد اولیه و بسته بندی، قرار دادن مواد اولیه و تنظیمات اولیه دمنوش ها می باشد.

از چای سازان کیسه بندی و بسته بندی پودر، تولید و بسته بندی چای، جلوگیری از ایجاد ضایعات غیرعادی در داخل هنگام تولید و ثبت اطلاعات و آمار مربوط به انبار، سرپرست و خدمات فنی (نگهداری و تعمیرات) می باشد.

آموزشکده فنی و حرفه ای صورتگر ماه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور جهت ثبت دوره آموزشی دوره آموزش کاربر تولید دمنوش های گیاهی فنی می باشد.

ارائه آموزش دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای

ارائه آموزش دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای

ارائه آموزش دوره آموزشی دمنوش فنی حرفه ای

به عنوان بخشی از آموزش دمنوش های گیاهی سعی می شود اطلاعات و دانش بالایی در زمینه های آشنایی با HACCP و بازرسی ISO22000، سفارش و دریافت مواد اولیه در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

نظارت بر عملکرد نیروی انسانی و کنترل چای های تولیدی اعم از تی بگ و بسته بندی دمنوش، دستگاه های نظارت، کنترل و عیب یابی، ایجاد هماهنگی در واحد تولیدی، ثبت آمار و تجزیه و تحلیل و تهیه گزارش کارایی تولید و … ضمن ارتقای سطح دانش، نگرش و مهارت‌هایی که فراگیران از آن بهره‌مند خواهند شد، مدرک فنی و حرفه ای معتبر در اختیار هنرجویان این دوره قرار خواهد گرفت تا بتوانند گامی در جهت توسعه کسب و کار ها بردارند.

آموزش مجازی تولید چای کارور – بسته بندی تی بگ و پودر: چای ها از میوه های خشک، گل ها، گیاهان و ادویه ها تهیه می شوند. به همین دلیل طعم و عطر بسیار متنوع و متفاوتی دارند. چای می تواند جایگزین نوشیدنی های شیرین یا آب شود.

زیرا فواید سلامتی زیادی برای بدن دارند و برای درمان بسیاری از بیماری ها و دردها استفاده می شوند. گاهی به اشتباه از چای به عنوان چای یاد می کنند. و چای سبز و چای اولانگ که از چای های اصل هستند، چای محسوب می شوند.

آشنایی با انواع دمنوش های گیاهی

آویشن، اسطوخودوس، افته، تاج کوهی، بابونه، بادرنجبویه، بهارنج، لیمو و برگ خشکوفون، دمنوش پنیراک، پونه کوهی، چای ترش، سورگوم. دارچین، زنجبیل، زعفران، زیره سیاه، رزماری، رازیانه، گزنه، گل پر، گل رز، گل کدو تنبل. گل گاو زبان و سنبل الطیب، گل نعناع، ​​گل همیشه بهار، چای لیمو عمان، مرزنجوش، مریم گلی، بادرنجبویه، میوه نعناع، ​​نعناع، ​​چای سبز.

خواص درمانی دمنوش آویشن

خواص درمانی دمنوش آویشن

خواص درمانی دمنوش آویشن

تقویت اعصاب، بینایی، دستگاه گوارش، معده، کبد و کلیه، افزایش فشار خون، باز کردن انسدادها، حل کردن باد و بلغم، نرم کردن غذای غلیظ، چای اشتها آور. جریان قاعدگی، تنقیه ریه، معده، روده و کبد، افزایش شیر مادر، پاک کننده سینه، بازکننده انسداد روده، رفع رطوبت بدن. صفرا، سرماخوردگی، سرفه، آسم، تنگی نفس، غلظت خون و ضدعفونی کنده و میکروب کش (۶ برابر آنتی بیوتیک).

نتیجه و هدف اصلی آموزش

توسعه مهارت های کارآفرینی و کسب درآمد از طریق آموزش علمی دقیق و کاربردی، تولید، فرآوری و بسته بندی انواع چای کیسه ای و دمنوش های گیاهی.

دریافت گواهی آموزشی دمنوش

دریافت گواهی آموزشی دمنوش

دریافت گواهی آموزشی دمنوش

شرکت کنندگان در این دوره پس از قبولی در آزمون نهایی گواهی صلاحیت صادره از سازمان محترم آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهند کرد.
این گواهینامه تنها گواهی معتبر بین المللی مورد تایید سازمان بین المللی کار می باشد و مدارک آن مطابق با استاندارد ملی مهارت صادر و در اکثر کشورهای جهان قابل ترجمه و ارائه می باشد.

برای دریافت دوره آموزشی دمنوش باید در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کنید. آزمون های سازمان فنی و حرفه ای از دو بخش آنلاین و عملی تشکیل می شود. در صورت قبولی در آزمون آنلاین، می توانید در آزمون عملی شرکت کنید.

  • نمره قبولی آزمون آنلاین ۵۰ از ۱۰۰ است
  • نمره قبولی در آزمون عملی ۷۰ از ۱۰۰ است

چند نکات مهم:

  • دانش آموزان فقط دو بار می توانند در هر آزمون شرکت کنند و در صورت غیبت یا عدم قبولی در این مدت از لیست آموزشگاه حذف خواهند شد.
  • در صورت عدم حضور یا عدم کسب نمره قبولی در اولین آزمون نظری یا عملی، هزینه های آزمون مجدد به عهده دانشجو می باشد.
  • یادداشت های دانش آموز ۷۲ ساعت پس از امتحان در اختیار دانش آموز قرار می گیرد.
  • گواهی پایان دوره معمولاً سه تا چهار هفته پس از آزمون عملی تهیه می شود و از طریق سایت سازمان فنی و حرفه ای قابل دانلود می باشد.
  • آزمون آنلاین یا تئوری (۴۰ سؤال) تستی بوده و نمره منفی ندارد.
  • این آزمون آنلاین یا تئوری در سایت سازمان فنی و حرفه ای انجام می شود.
  • آزمون عملی در آموزشگاه برگزار می شود.
  • همراه داشتن لباس مناسب برای روز آزمون ضروری است.
  • نمونه سوالات آزمون آنلاین در اختیار دانش آموز قرار می گیرد.
  • برای دروس عملی آزمون فیلم های آموزشی پس از پایان دوره در اختیار دانشجو قرار می گیرد.

سوالات متداول

چه مدرکی در انتهای دوره دریافت خواهیم کرد؟

گواهی دوره آموزشی برای استفاده کنندگان در تولید دمنوش های گیاهی توسط ارگان فنی و حرفه ای صادر می شود.

 آیا جلسه عیب یابی و رفع اشکال برای آزمون فنی و حرفه ای داریم؟

بله، پس از پایان دوره و قبل از برگزاری آزمون تئوری و عملی، دوره رفع اشکال رایگان برای دانشجویان برگزار می شود.

 آیا معلمان حرفه ای تدریس می کنند؟

تمامی معلمان آموزشگاه صورتگر ماه دارای سالها سابقه تدریس و مطالعات مرتبط در زمینه کاری خود هستند.

 آیا تایم کلاس برای یادگیری کافی است؟

بله، مدت زمان کارآموزی برای تولید دمنوش های گیاهی با توجه به میزان محتوا برای یادگیری کامل دانشجو برنامه ریزی می شود.

 آیا مدارک فنی و حرفه ای قابل ترجمه اند؟

بله، اسناد سازمان فنی و حرفه ای برای تمامی امور قابل ترجمه و پیگیری است.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم