دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

شما می توانید دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران را در آموزشگاه صورتگر ماه توسط مربیان حرفه ای بگذرانید. پزشکان متخصصی که در زمینه پزشکی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که داشتن یک دستیار حرفه ای، منظم و مسئولیت پذیر چه تاثیری بر روند کاری آنها می تواند داشته باشد.

منشی امور پزشکی، فردی است که بدون حضور او اداره مطب یا کلینیک مراقبتی و توانبخشی تقریبا غیرممکن است. تصور کنید که به بیمارستان رفته اید و کسی را برای دریافت مشاوره و پاسخ نمی توانید پیدا کنید یا می خواهید نوبت پزشکی بگیرید، اما نمی توانید با دکتر تماس بگیرید.

درست است، در این شرایط، دریافت خدمات پزشکی برای شما بسیار سخت و دشوار خواهد بود. منشی امور پزشکی فردی است که با سهولت، دقت و نظم به فرآیند دریافت نوبت پزشکی و انجام امور پزشکی کمک می کند.

وظایف منشی امور پزشکی

وظایف منشی امور پزشکی

وظایف منشی امور پزشکی

منشی امور پزشکی وظایف مختلفی از جمله وظایف اداری، پشتیبانی و هماهنگی را بر عهده دارد. این فرد در واقع اولین فردی است که پس از مراجعه یا تماس با یک مرکز درمانی با او ملاقات می کنید.

بنابراین میزان صبر، حوصله، نشاط، حرفه ای بودن و منظم بودن این فرد بدون شک در نظر شما نسبت به مرکز درمانی تاثیر مثبت خواهد داشت. بنابراین بسیار مهم است که منشی پزشکی فردی آموزش دیده، با تجربه و حرفه ای باشد.

برخی از مهمترین وظایفی که منشی پزشکی عهده دار آن است عبارتند از: تعیین وقت ملاقات، تشکیل پرونده پزشکی، صورتحساب بیماران، حسابداری، ثبت گزارشات پزشکی، جمع آوری اطلاعات بیمار، ثبت سوابق و تجزیه و تحلیل آزمایشات پزشکی و همچنین مکاتبات رسمی دکتر اشاره کرد.

برای منشی پزشکی اطلاع از شرایط مهم و کلیدی حوزه درمان و اطلاع از مراحل بیمارستان بسیار مهم است تا بتواند بیماران را در مسیر درست راهنمایی کند.

امروزه بیشتر فرآیندهایی مانند پذیرش بیماران، تشکیل پرونده و به روز رسانی اطلاعات و مدیریت برنامه زمانی پزشک از طریق نرم افزار انجام می شود. بنابراین آشنایی با این برنامه های کامپیوتری برای منشی امور پزشکی ضروری است. پیگیری امور مربوط به بیمه و اطلاع از ساختار، قوانین و پوشش بیمه سلامت از دیگر وظایف دستیار امور پزشکی است. این کارها اغلب در نرم افزار انجام می شود.

هدف از دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

منشی پزشکی کار ساده ای نیست. بسیاری از مردم فکر می‌کنند منشی‌ گری آسان‌ترین کار است، زیرا آنها فقط مسئول پاسخگویی به تماس‌ها و تعیین قرار هستند. اما حقیقت چیز دیگری است.

منشی امور پزشکی چه در کلینیک ها و مراکز درمانی کوچک و چه در بیمارستان های تخصصی و مراکز توانبخشی حرفه ای باید دارای صلاحیت، مجرب، حرفه ای و آشنا به امور پزشکی باشد.

داشتن دانش در زمینه پزشکی و درمانی نیز از مهمترین وظایف این گونه افراد است. پزشکانی که دارای منشی دقیق، حرفه ای و شایسته هستند اغلب در زمینه صلاحیت خود فعالیت قوی تری دارند و می توانند رضایت بیماران را به نحو مطلوبی جلب کنند. اولین قرار ملاقات بیمار قبل از مراجعه به پزشک متخصص با منشی است.

بر این اساس، اگر منشی امور پزشکی در حرفه خود دقیق، صمیمی، باهوش، تحصیل کرده و متخصص باشد، تأثیر بسیار مثبتی بر بیمار خواهد داشت. در واقع هدف از دوره منشی پزشکی تربیت افرادی است که بتوانند با دانش، توانایی و مهارت خود در این جایگاه بدرخشند و به پزشکان در ارتقای شغلی خود کمک کنند.

آشنایی با مهارت های گزارش نویسی، ایجاد پرونده بیماران، سازماندهی مکاتبات پزشکی، ایجاد پایگاه داده سوابق مراکز پزشکی، تسلط بر روند درمان و سلامت، توانایی تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشات پزشکی، آشنایی با اصطلاحات تخصصی پزشکی، تسلط بر نرم افزار شامل نرم افزارهای پزشکی، به روز رسانی پزشکی بیماران داده ها، توانایی زمان بندی بهینه قرار ملاقات ها و تسلط بر سطوح اداری بیمه از جمله مهارت هایی است که با حضور در دوره منشی پزشکی به دست می آید.

مهارت های مورد نیاز دوره

مهارت های مورد نیاز دوره منشی امور پزشکی

مهارت های مورد نیاز دوره منشی امور پزشکی

هدف از دوره منشی پزشکی فقط تربیت افراد دارای مهارت فنی نیست. داشتن مهارت های کلامی عالی، فصاحت، مهارت های ارتباطی، مهارت های نوشتاری، توانایی صحبت با بیماران به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین و برخورد به موقع با موقعیت های اضطراری و حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین با حوصله و دقت بودن از جمله مهارت های مورد نیاز این دوره است.

اگرچه این مهارت ها ساده به نظر می رسند، اما در واقع مهارت های بسیار مهم و تخصصی هستند که فقدان آنها نتایج ناخوشایندی و نارضایتی را در پی خواهد داشت.

دوره منشی امور پزشکی با هدف تربیت افرادی است که علاوه بر داشتن دانش فنی و تخصصی در این زمینه، دارای مهارت های ارتباطی، کلامی و انسانی باشند. تنها از این طریق است که می توان بیشترین بهره وری را در امور پزشکی ایجاد کرد.

آشنایی با مزایای دوره منشی پزشکی

شغل منشی امور پزشکی چشم انداز بسیار مطلوب و خوش بینانه ای دارد. افق های روشن به سمت پیشرفت شغلی و کسب درآمد بیشتر با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی حرفه ای می تواند آینده ای روشن را برای شما در مسیر شغلی ایجاد کند.

البته شرط پیشرفت و گام برداشتن در قله های ترقی در حرفه منشی امور پزشکی، داشتن دانش نظری و عملی از این حرفه از سطح پایه تا سطح تخصصی است.

یکی از مهمترین مزایای حضور در دوره منشی پزشکی این است که شرایط پیشرفت شغلی شما را از صفر فراهم می کند.

در نتیجه می توانید با خیالی آسوده جلو بروید و از رقبای خود عقب بمانید. شرط پیشرفت در این سمت داشتن دانش عملی و نظری به روز و مدرن است. بدون شک کار در این حرفه با دانش ده سال پیش چیزی را پیش نمی برد. حوزه درمان هر روز شاهد پیشرفت های جدیدی است.

در واقع با شرکت در این دوره از جدیدترین آموزش های متناسب با دنیای کار امروز بهره مند خواهید شد. گرچه در دنیای امروزی که گرایش به مهارت در آن اولویت دارد، گرایش مهارت چندان مهم نیست، اما برای استخدام به عنوان منشی پزشکی نیاز به مدرک برای ایجاد CV دارید.

با شرکت در دوره منشی امور پزشکی دانشکده صورتگر ماه از مدرک فنی و حرفه ای در پایان دوره بهره مند می شوید که نشان از توانایی شما دارد و از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه، کارفرمایان می توانند بر اساس مدرک فنی و حرفه ای شما تصمیم قاطعانه ای برای استخدام شما بگیرند.

بدون شک افرادی که دوره های تخصصی را گذرانده اند و مدرک دیپلم معتبر در دست دارند، شانس بیشتری برای دستیابی به مشاغل مطلوب و پرسود دارند.

عنوان های دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

عنوان های دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

عنوان های دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

  • مهارت ها و اخلاق ارتباطی موثر؛
  • قوانین ایمنی و بهداشت در مطب های پزشکی؛
  • آشنایی با مراکز بهداشتی و درمانی
  • آشنایی با اصطلاحات پزشکی؛
  • سوابق پزشکی، مکاتبات و تشکیل پرونده؛
  • کنترل عفونت؛
  • ایمنی آتش سوزی در مطب های پزشکی؛
  • بررسی وضعیت سلامتی بیمار؛
  • آشنایی با آزمایش های رایج بیماران
  • حسابداری موسسات پزشکی؛
  • آشنایی با انواع بیمه ها؛
  • آشنایی با تزریق و پانسمان؛
  • فوریت های مطب پزشکی؛
  • بررسی علائم حیاتی؛
  • برقراری ارتباط تلفنی بهینه در دفتر؛
  • ماموریت ها و مهارت های یک منشی پزشکی.

فرایند ثبت نام در دوره منشی پزشکی

برای ثبت نام در دوره منشی امور پزشکی ابتدا باید پیش نیازهای دوره را بررسی کنید. برای شرکت در این دوره آموزشگاه های معتبر پیش نیازهایی مانند مدرک دیپلم را در نظر گرفته اند. از طرفی ممکن است برخی مدارس ساعات مشخصی را برای آموزش عملی اختصاص داده باشند یا شرایطی مانند پرداخت نقدی و اقساطی را برای مددجویان و شرکت کنندگان در نظر گرفته باشند.

بنابراین قبل از ثبت نام در دوره منشی پزشکی، شرایط ثبت نام را به دقت بررسی کنید.

در مجموعه صورتگر ماه با فراهم نمودن شرایط مساعد برای شرکت و ثبت نام در دوره منشی پزشکی، رفع پیش نیازهای غیر ضروری و ارائه نرخ شهریه اقتصادی، سعی بر جلب رضایت حداکثری شما عزیزان بوده است. نحوه ثبت نام در دوره منشی پزشکی آموزشگاه صورتگر ماه بسیار ساده است.

برای پیگیری مراحل ثبت نام به صورت ساده و سریع کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید. ارائه مدارک شناسایی، تکمیل فرم های ثبت نام و پرداخت شهریه از جمله اقداماتی است که برای ثبت نام در دوره منشی پزشکی باید طی کنید.

هزینه و قیمت دوره آموزش منشی امور پزشکی فنی حرفه ای تهران

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که این دوره را می گذرانند قیمت آن است. قیمت دوره منشی پزشکی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

دوره منشی پزشکی به صورت مجازی برگزار می شود یا حضوری؟ یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت منشی پزشکی دوره آنلاین یا حضوری می باشد. دوره های آنلاین معمولاً هزینه کمتری دارند و سریعتر تکمیل می شوند. اما برای اخذ مدرک دیپلم معتبر در این دوره بهتر است دوره های حضوری را انتخاب کنید.

ما در  آموزشگاه صورتگرماه  با فراهم آوردن شرایط مساعد برای علاقه مندان به شرکت در دوره منشی پزشکی این امکان را فراهم کرده ایم تا با فراگیری مهارت ها و الزامات این سمت در هر کجای دنیا که هستید، شغل مورد نظر خود را بدست آورید.

انتخاب و مسیر شغلی درخشان برای افق های آینده داشته باشید. برای اطلاع از قیمت آموزش منشی پزشکی و مراحل ثبت نام می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. منتظر تماس شما هستیم.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم