بهترین دوره آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران

آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران

معرفی بهترین دوره آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران

بهترین دوره آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران کدام است؟ مراکز آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران کدامند؟ ثبت نام دوره ماساژ فنی حرفه ای تهران چگونه انجام می شود؟ هزینه آموزش ماساژ فنی حرفه ای چقدر است؟ 

مزایای ماساژ و اهمیت استفاده از آن با توجه به زندگی امروزی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است که باعث رونق بازار کار ماساژ درمانی نسبت به قبل شده است.

این آموزش محدود به یک سبک نیست و افراد می توانند در هر دوره ماساژی که انتخاب می کنند شرکت کنند. ماساژ به عنوان یک روش درمانی بسیار موثر عمل می کند که باعث افزایش سطح ایمنی بدن و بهبود سلامت جسم، جسم و روح انسان می شود.

ماساژ علاوه بر ایجاد آرامش و نشاط باعث نرم شدن بافت های بدن و همچنین باعث رفع استرس و افسردگی و بهبود خلق و خوی افراد می شود. همین امر باعث شده است که تعداد طرفداران ماساژ روز به روز بیشتر شود. بنابراین یادگیری انواع ماساژ می تواند منبع درآمد بسیار خوبی برای افراد باشد.

ماساژ در دراز مدت نه تنها بر روی بدن بلکه بر ذهن افراد نیز تأثیر می گذارد و همین امر منجر به پیدایش ده ها نوع و روش ماساژ شده است و با یک هدف به ویژه کا آن درمان و بهبود سلامت بدن استفاده می شود.

اگر می خواهید تکنیک های مختلف ماساژ را یاد بگیرید توصیه می کنیم دوره های ماساژ را در آموزشگاه صورتگر ماه بگذرانید. با شرکت در این دوره ها و دریافت مدرک معتبر می توانید وارد بازار کار پر رونق ماساژ شده و خدمات ارزنده ای را به متقاضیان ارائه دهید.

برای شرکت در این دوره ها می توانید با مشاوران ما در صورتگر ماه تماس بگیرید تا شما را در یادگیری این مهارت ارزشمند راهنمایی کنند.

سرفصل مطالب آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران:

مراکز <yoastmark https://sgmbut.com/wp-content/uploads/2023/07/مراکز-آموزش-ماساژ-فنی-حرفه-ای-تهران.jpg 755w, https://sgmbut.com/wp-content/uploads/2023/07/مراکز-آموزش-ماساژ-فنی-حرفه-ای-تهران-300x199.jpg 300w, https://sgmbut.com/wp-content/uploads/2023/07/مراکز-آموزش-ماساژ-فنی-حرفه-ای-تهران-600x399.jpg 600w

  • فیزیو تراپ و مربی ماساژ
  • ماساژ درمانی
  • ماساژ ریلکسی
  • ماساژ فرم دهی و لاغری
  • ماساژ تایلندی کششی
  • ماساژ سنگ داغ
  • شمع گوش و اعمال یداوی بادکش حجامت

مزایای ثبت نام در دوره ماساژ فنی حرفه ای تهران

صورتگر ماه یکی از بهترین ارائه دهندگان دوره های آموزش ماساژ در تهران می باشد. در این مجموعه با روش‌های ماساژ مختلف آشنا می‌شوید، کاربردهای درمانی و مراقبتی هر کدام را یاد می‌گیرید و در پایان دوره برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای اقدام می‌کنید.

ما در مجموعه صورتگر ماه کادری حرفه ای، با تجربه و خوش اخلاق داریم که در طول دوره تمام تلاش خود را برای موفقیت و جلب رضایت دانشجویان انجام می دهند.

در دوره ماساژ صورتگر ماه با آناتومی بدن آشنا می شوید، با اصول ماساژ تایلندی، ماساژ لاغری و ماساژ صورت و … آشنا می شوید. به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی فهرست سرفصل های این دوره در قسمت بعدی ارائه خواهد شد.

از مزیت های شرکت در دوره ماساژ فنی و حرفه ای مجموعه صورتگر ماه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اساتید حرفه ای و با تجربه
  • ارائه گواهی معتبر
  • دریافت مدرک فنی و حرفه ای
  • رفتار شایسته کارکنان و اساتید
  • امکان درآمدزایی و فعالیت در زمینه آموزش
  • کلاس ها در محیطی آرام برگزار می شود
  • یادگیری تمام تکنیک های اصولی و مهم
  • رعایت توصیه های بهداشتی

مزایای فوق و بسیاری موارد دیگر، صورتگر ماه را به یکی از مراکز مهم آموزش ماساژ،  آموزش پاکسازی پوست  و  آموزش مراقبت از پوست تبدیل کرده است.

آشنایی با انواع ماساژ

ماساژ واژه‌ای ساده است که روش‌های مختلفی دارد، بنابراین تقریباً بسیاری از فرهنگ‌های غنی در سراسر جهان حداقل یک روش سنتی ماساژ برای اهداف درمانی دارند. در ادامه این مقاله به معرفی چند روش ماساژ و کاربرد آنها می پردازیم.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی یکی از معروف ترین روش های ماساژ در جهان است. اگر به این کشور سفر کرده باشید، خواهید دید که یکی از چیزهایی که در هر خیابان یا کوچه ای به چشم می خورد، مکان هایی به نام ماساژ سنتی تایلندی است.

ماساژ تایلندی ساختار اسکلتی بدن را تنظیم می کند، انعطاف بدن را افزایش می دهد، تنش مفاصل و ماهیچه ها را بهبود می بخشد و اعضای بدن را برای عملکرد بهتر تحریک می کند. این ماساژ همچنین انرژی بدن را تنظیم می کند.

ماساژ تایلندی شامل موارد زیر است:

  • فشار ملایم دست و پا
  • حرکات کششی و فعال

لازم به ذکر است که ماساژ تایلندی برای افراد مسن، افراد مبتلا به دیسک کمر یا گردن، مبتلایان به آرتریت یا پوکی استخوان، زنان باردار و بیماران سرطانی توصیه نمی شود.

ماساژ سنگ داغ

این روش نوعی ماساژ است که برای درمان استرس استفاده می شود. این ماساژ در نرم شدن بافت ها و عضلات بدن، تسکین درد و هماهنگی بدن تاثیر بسزایی دارد.

در این ماساژ، سنگ های آتشفشانی گرم شده مخصوص، توسط متخصص ماساژ بر روی پوست قرار می گیرد یا حرکت می کند. البته گاهی این نوع ماساژ با ماساژ روغنی ترکیب می شود. این نوع ماساژ در دفع سموم بدن، افزایش تمرکز و سیستم عصبی موثر است.

همچنین ماساژ سنگ داغ برای افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا، شکست های قبلی، زنان باردار و بیماران سرطانی توصیه نمی شود.

دوره ماساژ لاغری

آیا ماساژ لاغری در کاهش وزن تاثیر دارد؟ آیا ماساژ لاغری به تنهایی منجر به لاغری و کاهش وزن می شود؟

باید گفت که به طور کلی شما می توانید با یادگیری دروس تئوری اصلی مرتبط با لاغری و همچنین روش های متناسب با بخش های خاص دوره خود را به بهترین شکل ممکن در دوره ماساژ لاغری حرفه ای کنید.

البته باید توجه داشته باشید که استفاده از ماساژ لاغری به عنوان یک درمان کمکی در کنار سایر روش های درمانی یا به تنهایی می تواند نتایج بسیار خوبی در روند کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش وزن، ماساژ منظم است. در واقع ماساژ به عنوان یک کاتالیزور در روند کاهش وزن عمل می کند، کاتالیزوری که علاوه بر ورزش و رعایت رژیم لاغری را تسهیل می کند.

برای شرکت در آموزش ماساژ لاغری با مدرک بین المللی با تدریس بهترین اساتید و مناسب ترین قیمت با کارشناسان صورتگر ماه تماس بگیرید.

ثبت نام دوره ماساژ فنی حرفه ای تهران

ثبت نام دوره ماساژ فنی حرفه ای تهراندر این راستا آموزشگاه صورتگر ماه در کنار شماست تا بتوانید با کمک کارشناسان حرفه ای ماساژ دوره های مربوطه را گذرانده و سپس مدرک معتبر بین المللی این مهارت را دریافت کنید.

در آموزشگاه صورتگر ماه هر آنچه را که باید در مورد ماساژ بدانید یاد خواهید گرفت. بنابراین روش های تدریس عملی و تئوری در طول آموزش به شما کمک می کند تا با تمامی مفاهیم آشنا شوید.

شرکت در دوره ماساژ نیازی به آموزش قبلی ندارد و می توانید به صورت کاملا مبتدی در دوره ها شرکت کنید. سپس بعد از اتمام دوره به عنوان یک ماساژور حرفه ای شروع به کار کنید. گذراندن دوره آموزش ماساژ و گرفتن مدرک این مزیت را به همراه دارد که مردم به شما اعتماد می کنند و می توانید بلافاصله وارد بازار کار شوید و از مهارت هایی که آموخته اید درآمد کسب کنید.

اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه باید به سمت بازاریابی و جذب مشتری برویم؟ اساتید با تجربه صورتگر ماه در این زمینه به شما کمک می کنند و راهکارهایی در اختیار شما قرار می دهند تا علاوه بر جذب مشتری و انجام بازاریابی، نحوه تاسیس سالن ماساژ را نیز بیاموزید تا بتوانید خدمات ماساژ را ارائه دهید.

مدرک دوره ماساژ فنی حرفه ای تهران

بسیاری از افراد به دنبال دوره آموزشی ماساژ درمانی برای دریافت مدرک بین المللی هستند. این ممکن است به دلایلی مانند مهاجرت یا افتتاح یک کلینیک معتبر باشد. باید بدانید که مجموعه صورتگر ماه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند.

همانطور که گفته شد پس از گذراندن دوره می توانید گواهینامه معتبر ماساژ درمانی را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید البته به شرطی قبولی در امتحان.

توجه داشته باشید که زمان تحویل مدرک فنی و حرفه ای پس از پذیرش بین ۳ تا ۴ ماه توسط فنی و حرفه ای می باشد. این گواهی ماساژ در ۹۴ کشور معتبر و قابل ترجمه می باشد.

چنانچه قصد ثبت نام در دوره ماساژ فنی حرفه ای جهت اخذ مدرک ماساژ را دارید می توانید در دوره ماساژ آموزشگاهی صورتگر ماه شرکت نمایید. همچنین پس از اتمام دوره مردک فنی و حرفه ای معتبر را دریافت نمایید.

مراکز آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران

بسیاری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای ماساژ در تهران به ارائه آموزش های زیبایی شناسی و یا آموزش های فنی و حرفه ای در سازمان می پردازند.

علاوه بر مجموعه صورتگر ماه به صورت تخصصی و بهینه مدعی برگزاری یکی از بهترین دوره های آموزش ماساژ در تهران می باشد. مراکز دیگری مانند مجتمع فنی یا سایر کلینیک های زیبایی نیز دوره های ماساژ برگزار می کنند.

لازم به ذکر است که در بسیاری از مراکز آموزشی کلاس ها به صورت عمومی و با تعداد شرکت کننده برگزار می شود. در حالی که در صورتگر ماه ظرفیت دوره ها محدود است.

هزینه آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران

 هزینه دوره ماساژ تکنیک حرفه ای متناسب با زمان انتخابی شما متفاوت است. لذا برای اطلاع از هزینه آموزش ماساژ و شرکت در دوره ماساژ می توانید با شماره های تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان علاوه بر اعلام هزینه آموزش فنی و حرفه ای ماساژ، سایر جزییات دوره ماساژ را به اطلاع شما خواهند رساند. لازم به ذکر است که مجموعه صورتگر ماه برای افرادی که دوره های دیگر این مجموعه را گذرانده اند تخفیف ارائه می کند.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم