آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی در تهران

آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی
آنچه در این مطلب می خوانید : پنهان

آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی در تهران آموزشگاه صورتگرماه

آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی در تهران از صفر تا ۱۰۰ توسط بهترین مربیان فنی حرفه ای آموزشگاه آرایشگری زنانه صورتگر ماه انجام می شود. این دوره شامل انواع موضوعات آموزشی مرتبط با آموزش حرفه ای کوتاهی مو برای خانم ها با اشکال و اندازه های مختلف می باشد. با حضور در این دوره می توانید در کوتاهی مو متخصص شوید و شرایط خاصی را در نظر گرفته ایم تا با پرداخت هزینه دوره به صورت اقساطی مهارت جدیدی کسب کنید.

همچنین اگر مشغول به کار هستید و در ساعات اداری فرصت مراجعه به آموزشگاه ندارید و یا از شهرستان می آیید می توانیم در ایام تعطیل دوره کوتاه مقدماتی و پیشرفته را برای شما برگزار کنیم. در پایان دوره آموزشی، هنرجویان می توانند دیپلم فنی حرفه ای دریافت کنند.

در صورتگر ماه که یک آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران است، دوره کوتاهی مو به صورت مبتدی و پیشرفته تدریس می شود. مدرس دوره اصول اولیه را به شما آموزش می دهد تا در پایان دوره این شانس را داشته باشید که در حوزه مورد علاقه خود با مدرک بین المللی کار کنید.

آموزش کوتاهی مو

عنوان های در آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی

  • نحوه شستن مو
  • آموزش کوتاهی
  • مدل کوتاهی ویولت
  • مدل کوتاهی کرنلی
  • مدل کوتاهی عایشه 
  • فارا 
  • کوتاهی تخم مرغی
  • کوتاهی سیبل
  •  قارچی
  •  آلمانی
  •  مصری
  • مدل کوتاهی کلوش با زوایای مختلف
  • کاهش حجم مو

هزینه و روش برگزاری دوره کوتاهی مو

قیمت آموزش کوتاهی مو زنانه در تهران متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. به همین منظور دروس این دوره به صورت خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود. همچنین امکان برگزاری دوره هایی در ایام تعطیل برای بانوان شاغل و بستگانی که از شهرستان می آیند وجود دارد.

ابزار مورد نیاز برای دوره آموزش کوتاهی مو

ابزار مورد نیاز برای یک آموزش کوتاه
ابزار مورد نیاز برای یک آموزش کوتاه

وسایل مورد نیاز برای فرم دادن به مدل موی سر زنانه عبارتند از: انواع قیچی مو، انواع اسپری مو، اسپری، شامپو، سشوار، اتو مو و پیشبند یکبار مصرف.

بعد از گذراندن دوره آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از گذراندن دوره با استفاده از یک مدل واقعی با تمام ابزارهای مورد استفاده در کوتاهی مو به صورت کاملا کاربردی آشنا می شوید و تمام روش هایی را که یک آرایشگر حرفه ای برای درست کردن مدل مو باید بداند، یاد می گیرد.

علاوه بر این مهم ترین روش های کوتاهی موی زنانه شامل مدل موهای ژورنالی، انواع مدل مو از جمله مدل موی فارا، کوتاهی موی کورنلی، کوتاهی مو با مدل مو قارچی، کوتاهی موی ترکیبی لیر، مدل موی سابل، کوتاهی موی آناناسی، کوتاهی مو با لیزر، مدل موی ریحانا، کوتاهی موی نامتقارن (مدل موی فانتزی)، مدل موی ستاره ای، باب کوتاه، انواع چتری های مد و عروسکی، قیطان های تخصصی برای حجم دهی به مو، فر کردن مو برای رفع موخوره، فر کردن مو بدون کوتاه کردن طول مو و کوتاه کردن مو با موزر.

بازار کار کوتاهی مو چگونه است؟

کوتاه کردن مو یکی از رایج ترین خدمات در تمام آرایشگاه ها است. دلیل کوتاه کردن موها فقط رشد مو نیست، بلکه افراد به دلایل دیگری مانند فشار گردن، هوای گرم، حساسیت گردن، تغییر ظاهر، تغییر مد و … موها را کوتاه می‌کنند. بنابراین رشته پیرایش مو یکی از حوزه های آرایشگری است که درآمدزایی دارد و همیشه مشتریان زیادی دارد و در صورت کسب تخصص لازم به راحتی می توانید درآمد خوبی از آن کسب کنید.

چگونه متخصص کوتاهی مو شوید؟

چگونه متخصص کوتاهی مو شوید؟
تخصص در کوتاهی مو

در دوره آموزشی کوتاهی موی زنانه ساده در آموزشگاه آرایشگری صورتگرماه، پس از آشنایی با ابزارهای مختلف مورد استفاده برای کوتاهی مو، طرح های مختلف کوتاهی مو را با تمام جزئیات آن خواهید آموخت.

 این دوره آموزشی با تمامی روش های رایج در بازار کوتاهی مو اعم از انواع مدل مو، انواع چتری، انواع مدل های ژورنالی، مدل موی تخصصی، روش های کوتاهی آرایشگری و کوتاهی مو با موزر به روشی بسیار راحت آشنا خواهید شد. در این آموزش علاوه بر نحوه انجام کار، نکاتی کلی برای کوتاه کردن موها از جمله شستشوی اولیه، شانه کردن مو و موارد دیگر یاد ی گیرید تا بتوانید در این زمینه فعالیت کنید.

چرا کوتاهی مو اینقدر محبوب است؟

بسیاری از زنان برای نشان دادن سن کمتر از کوتاه کردن مو کمک می گیرند و موها بخش مهمی از ظاهر آن هاست. اگر مدل کوتاهی مو به درستی انتخاب شود و متناسب با فرم صورت و نوع مو باشد، ویژگی های خوب صورت شما نمایان می شود و ایرادات صورت را می پوشاند. در نهایت ظاهر شما را جذاب تر می کند.

از طرفی کوتاه کردن موها به سالم‌تر شدن آن‌ها و رهایی از ریزش مو کمک می‌کند. همه این موارد دلیل رونق بازار کار این رشته است.

سوالات متداول درمورد آموزش کوتاهی مو

در پایان دوره کوتاهی مو چه گواهینامه ای دریافت خواهم کرد؟

پس از گذراندن دوره کوتاهی مو مبتدیان، دیپلم فنی حرفه ای به عنوان آرایشگر و پس از اتمام دوره پیشرفته کوتاهی مو، دیپلم فنی حرفه ای آرایشگر کوتاهی مو زنانه را دریافت خواهید کرد.

هزینه آموزش کوتاه کردن مو چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره های آموزشی کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه متناسب با هر بودجه ای طراحی شده است. به همین دلیل دروس این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود.

چگونه می توانید از کیفیت آموزش خود مطمئن شوید؟

شما می توانید قبل از ثبت نام در جلسه به صورت آزمایشی در دوره شرکت کنید تا با محیط دوره و نحوه تدریس استاد آشنا شوید.

آیا می توانم با آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی یک سالن زیبایی راه‌اندازی کنم؟

خیر برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آموزش آرایش و پیرایش را گذرانده  و یا در هفت دوره مهارت های گریم و آرایشگری به صورت جداگانه شرکت کنید.

آیا باید خودمان تمام ابزارهای لازم برای این دوره را تهیه کنیم؟

بله. همراه داشتن مطالب درسی برای دانشجویان الزامی است.

من کار می کنم آیا امکان برگزاری کلاس در روزهای تعطیل وجود دارد؟

بله. صورتگرماه به عنوان بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران در روزهای جمعه و تعطیلات دوره های آموزشی را جهت رفاه حال اقوام شهرستان و یا افراد شاغل برگزار می کند.

آیا می توانم بعد از شرکت در این دوره به سرعت شروع به کار کنم؟

بله، موضوعات تمامی دوره های آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه برای ورود به بازار کار طراحی شده است.

 

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم