گلوتاتیون چیست | ۰ تا ۱۰۰ همه آنچه که درباره گلوتاتیون بدانید

گلوتاتیون

گلوتاتیون چیست | ۰ تا ۱۰۰ همه آنچه که درباره گلوتاتیون بدانید

با وجود این که گلوتاتیون برای سفید کردن پوست یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها است، اما هنوز هم برای تعداد زیادی از مردم ناشناخته است. بیشتر به دلیل کمک قرص و کرم گلوتاتیون به سفیدتر شدن پوست و کاهش میزان ملانین نیز شناخته شده است. پزشکان متخصص پوست و همچنین متخصصان آرایش دائم از سراسر جهان غالباً از این ماده در طول درمان و درمان های پوستی استفاده می کنند. بیشتر اوقات گلوتاتیون برای ساخت کرم یا قرص سفیدکننده پوست استفاده می شود.

فواید گلوتاتیون

در این فیلم مزایای گلوتاتیون برای سلامتی پوست و مو آورده شده است.


حتما بخوانید :  آموزش ساخت کرم های گیاهی ۲۰۲۱


فواید گلوتاتیون برای سفید کردن پوست

قرص گلوتاتیون به فراوانی حاوی اسیدهای آمینه است. بهترین بخش در مورد این آنتی اکسیدان این است که بسیار بی خطر است. و هیچگونه رادیکال آزاد یا سموم وجود ندارد که می تواند پوست شما را خراب کند. در حقیقت به تمیز کردن پوست و از بین بردن همه ناخالصی ها کمک می کند. و به شما امکان می دهد به چهره ای روشن تر برسید. با این کار می توانید انتظار داشته باشید که سطح پرفیگماناسیون شما کاهش یابد. به فعال شدن آنزیم هایی که نقش مهمی در از بین بردن سموم دارند کمک می کند.

پیشنهاد می شود از صفحه عمل بینی اقساطی در تهران دیدن کنید.

اگرچه تعداد زیادی محصول وجود دارد که به سفیدتر شدن پوست شما به طور دائمی کمک می کند ، اما بهتر است طبیعی عمل کنید! امروزه به دلیل آگاهی بیشتر مردم به روشهای طبیعی زیبایی مانند لیفت مژه و روشهای مشابه روی آورده اند که کمترین عوارض را دارند. همانطور که قبلاً گفته شد گلوتاتیون حاوی اسیدهای آمینه است که عوارض جانبی را کاهش می دهد و پوست شما را در طولانی مدت سالم و ایمن نگه می دارد.


مطلب پیشنهادی : ۰ تا ۱۰۰ همه آنچه که باید در باره تزریق فیلر بدانید


چگونه می توان از گلوتاتیون برای سفید کردن پوست استفاده کرد؟

شما می توانید مکمل های سفید کننده پوست گلوتاتیون را که توسط پزشک یا متخصص پوست استفاده می کنید، مصرف کنید.

چگونه گلوتاتیون در سفیدتر شدن پوست شما کمک می کند؟

در اینجا مختصراً چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کنند درک کنید که گلوتاتیون برای سفید کردن پوست در واقع چگونه کار می کند. برای کمک به شما در درک بهتر نکات دیگری ذکر شده است.

  • گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان است

گلوتاتیون در اصل یک آنتی اکسیدان است. و از ۳ اسید آمینه یعنی سیستئین، گلیسین و اسید گلوتامیک ساخته شده است.

  • بدن شما را از بیماری ها محافظت می کند

بدن شما را از بیماری ها محافظت می کند و از سموم نیز جلوگیری می کند. همچنین با رادیکال های آزاد که باعث ایجاد رنگدانه های پوستی و لکه های تیره می شوند، مبارزه می کند.

  •  سبک تر کردن پوست

افراد معمولاً قرص گلوتاتیون را برای سفیدتر کردن پوست خود مصرف می کنند. آنها در داروخانه ها و فروشگاه های زیبایی یافت می شوند. ۴ تا ۶ ماه استفاده منظم نتایج خوبی را نشان می دهد.

فواید گلوتاتیون چیست؟

مزایای گلوتاتیون ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. فعالیت آنتی اکسیدانی

    رادیکال های آزاد ممکن است به پیری و برخی بیماری ها کمک کنند. آنتی اکسیدان ها به مقابله با رادیکال های آزاد و محافظت از بدن در برابر اثرات مخرب آن کمک می کنند. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است ، تا حدی به این دلیل که غلظت بالایی را می توان در هر سلول بدن یافت.

  2.  جلوگیری از پیشرفت سرطان

    برخی تحقیقات معتبر نشان می دهد که گلوتاتیون در جلوگیری از پیشرفت سرطان نقش دارد. با این حال ، همان تحقیقات نشان می دهد که گلوتاتیون ممکن است تومورها را نسبت به شیمی درمانی، که یک درمان رایج سرطان است ، کمتر حساس کند. تعیین اثرات گلوتاتیون بر سرطان نیاز به تحقیقات بیشتری دارد.

  3.  کاهش آسیب سلولی در بیماری کبد

    هپاتیت ، سوء مصرف الکل و بیماری کبد چرب همگی به سلول های کبد آسیب می رسانند. یک کارآزمایی بالینی کوچک در سال ۲۰۱۷ به این نتیجه رسید که گلوتاتیون می تواند به درمان بیماری کبد چرب غیر الکلی به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و پتانسیل سم زدایی کمک کند. محققان خاطرنشان می کنند که برای تأیید این اثر به مطالعات بزرگتری نیاز است.

  4. بهبود حساسیت به انسولین

    مقاومت به انسولین می تواند منجر به ایجاد دیابت نوع ۲ شود. تولید انسولین باعث می شود بدن گلوکز (قند) را از خون به سلولهایی که از آن برای انرژی استفاده می کنند منتقل کند. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد که افراد مبتلا به مقاومت به انسولین تمایل به کاهش سطح گلوتاتیون دارند، به ویژه اگر عوارضی مانند نوروپاتی یا رتینوپاتی را تجربه کرده باشند. یک منبع معتبر در سال ۲۰۱۳ به نتایج مشابهی می رسد.

  5. کاهش علائم بیماری پارکینسون

    با توجه به برخی از تحقیقات مورد اعتماد ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد حفظ سطح گلوتاتیون ممکن است به علائم بیماری پارکینسون کمک کند. به نظر می رسد این یافته ها تزریق گلوتاتیون را به عنوان یک درمان بالقوه پشتیبانی می کند، اما شواهد کمی در مورد مکمل های خوراکی وجود دارد. تحقیقات بیشتری برای حمایت از استفاده از آن ضروری است.

  6. کاهش آسیب کولیت اولسروز

    مانند سایر بیماری های التهابی ، کولیت اولسراتیو با آسیب اکسیداتیو و استرس مرتبط است. یک مطالعه حیوانی در سال ۲۰۰۳ منبع معتبر نشان می دهد که قرص گلوتاتیون می تواند برخی از آسیب های روده بزرگ را در موش ها بهبود بخشد. تعیین اثرات گلوتاتیون بر کولیت اولسروز نیاز به تحقیقات بیشتری در انسان دارد.

  7. درمان اختلالات طیف اوتیسم

    شواهدی وجود دارد که نشان می دهد میزان کاهش گلوتاتیون در کودکان مبتلا به اوتیسم نسبت به کودکان عصبی یا بدون اوتیسم بیشتر است.

انواع مختلف گلوتاتیون

گلوتاتیون فقط به صورت قرص موجود نیست ، بلکه به عنوان تزریق و صابون های زیبایی نیز موجود است. در حقیقت ، آنها در بازار بسیار محبوب شده اند. این ویتامین ، روغن سویا ، پروتئین ها و مواد معدنی موجود در بدن برای تغذیه پوست شما پر شده است.

مصرف گلوتاتیون برای دستیابی به چهره عادلانه تر و سفیدتر کافی نیست. برخی از میوه ها و سبزیجات که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید شامل مارچوبه ، پرتقال ، گوجه فرنگی و آووکادو است. این خوراکی ها به نگه داشتن گلوتاتیون در بدن شما کمک می کنند.

گلوتاتیون فقط برای روشن شدن پوست شما شناخته نمی شود ، بلکه برای مبارزه با ترک ها ، لکه های سنی ، آکنه و جای زخم نیز شناخته شده است.

گلوتاتیون معمولاً به صورت قرص گرفته می شود که در کشورهای آسیایی بسیار موفق شده است. به خصوص در کشورهایی که مردم دوست دارند پوست نرم تری داشته باشند. اگرچه بسیار گران است ، تزریق گلوتاتیون کاملاً مؤثر است و مستقیماً به جریان خون ضربه می زند. بنابراین بهتر است به جای قرص ها تزریق را انتخاب کنید.

معضلی که با گلوتاتیون همراه است :

تنها معضلی که با این ماده ارزشمند و درمان های مرتبط با آن همراه است ، هزینه آن است. بسیار گران است و هرکسی قادر به پرداخت هزینه آن نیست، که البته یک راه کار وجود دارد و میتوان به جای مصرف قرص گلوتاتیون از کرم گلوتاتیون استفاده کرد که هم ارزانتر است و هم تاثیر گذار  و از فواید آن بهره مند شد، برای خرید کرم گلوتاتیون به لینک زیر مراجعه نمایید.

صفحه ی اینستاگرام صورتگر ماه را دنبال کنید

مراقبت از پوست با طب سنتی

 یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای یک خانم اتفاق بیفتد ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست صورت است، طب سنتی روشهای درمانی زیادی برای مراقبت از پوست و برطرف کردن مشکلات پوستی دارد .

شما می توانید با تحقیق و کسب اطلاعات درباره کاربردهای طب سنتی  با آگاهی بیشتر نسبت به درمان جوش وآکنه اقدام نمایید و یک بار برای همیشه از شر جوش و آکنه خلاص شوید . در صورتی که جوش و آکنه در اثر غلظت خون ایجاد شده باشند می توانید تحت نظر پزشک یکی از راههای درمان را به کار بگیرید ، در طب سنتی برای برطرف کردن مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه می توانید یکی از درمانهای فصد خون ، زالو درمانی ، طب سوزنی و یا استفاده از داروهای گیاهی را با صلاحدید پزشک انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاورین صورتگرماه کمک بگیرید.

 

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم