آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران
آنچه در این مطلب می خوانید : پنهان
آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران در مجموعه صورتگر ماه

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران در مجموعه صورتگر ماه

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران از مبتدی تا حرفه ای توسط مربیان مجرب و حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری زنانه صورتگر ماه انجام می شود. این دوره شامل تمامی مباحث و مراحل یادگیری دوره کاشت ناخن می باشد. در پایان دوره آموزشی تخصصی کاشت ناخن، هنرجویان برای ورود به بازار کار تهران و شهرستان ها آماده می شوند و می توانند دیپلم فنی حرفه ای دریافت کنند.

کاشت ناخن این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با حضور در این دوره موارد مختلفی مانند آموزش لمینت ناخن، کاشت ناخن با پودر و بسیاری موارد دیگر را خواهید آموخت. در پایان دوره کاربردی ناخن آموزشگاه صورتگر ماه، شما قادر به کاشت، برداشتن و ترمیم ناخن برای انواع ناخن خواهید بود.

در صورتگر ماه که بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران است شرایط ویژه ای را برای شما هنرجویان عزیز در نظر گرفتیم تا هزینه دوره ناخن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که در صورتی که در روزهای اداری نتوانید خود را به آموزشگاه برسانید، با هماهنگی قبلی در روزهای تعطیل رسمی، کلاس هایی برای شما و سایر کارکنان شهرستان ترتیب بدهیم.

مطالب پیشنهادی:

عناوین دوره کاشت ناخن آموزشگاه صورتگر ماه

عناوین دوره کاشت ناخن آموزشگاه صورتگر ماه

عناوین دوره کاشت ناخن آموزشگاه صورتگر ماه

  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • معرفی ابزار کاشت ناخن
  • بستر سازی ناخن
  • تیپ گذاری و حالت دهی به ناخن
  • فرم دهی به ناخن
  • استفاده از مواد (پودر و نچرال)
  • دور گیری و نحوه سوهان کشی درست
  • کاشت مدل هلویی
  • ژل ناخن
  • مدل کاشت نمازی

قیمت و سبک برگزاری دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران

هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در آموزشگاه آرایشگری رز قرمز متناسب با هر بودجه ای طراحی شده است. به همین دلیل دوره های آموزشی این دوره به صورت خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۵ نفر) برگزار می شود. همچنین امکان برگزاری دوره هایی در ایام تعطیل برای بانوان شاغل و بستگانی که از شهرستان می آیند وجود دارد.

وسایل لازم برای آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران

ابزار لازم برای آموزش کاشت ناخن

ابزار لازم برای آموزش کاشت ناخن

وسایل مورد نیاز دوره کاشت ناخن شامل: سوهان های دستی و برقی، محلول ضد قارچ، لاک ناخن، ژل و کرم های مانیکور، انواع لاک های فرنچ و دیزاین، پودرهای کاشت ناخن، تیپ و ناخن گیر و پلیش می باشد.

چه توانایی هایی در دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره از یاد می گیرید چگونه از تمامی ابزار ناخن اعم از سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر،  ضد قارچ ، پودر کاشت، مایع کاشت، سوهان برقی، سوهان و پولیش بافر، تیپ کاشت، کاتر، سوهان ناخن، ژل مانیکور، کرم مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک فرانسوی، انواع لاک طرح دار، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی کننده استفاده کنید.

شما تمام روش هایی را که یک ناخن کار حرفه ای برای انجام کار و آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد نیاز دارد، از جمله آموزش کاشت پودر، ژلیش ناخن، مدل، کاشت ناخن مرمری، کاشت ناخن اکلیلی و کاشت گریم و مدل های دیگر را یاد خواهید گرفت.

نحوه کسب درامد از کار کاشت ناخن چگونه است؟

این روزها بازار کار کاشت ناخن بسیار داغ است و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. ممکن است برخی افراد زمان کافی برای مراقبت از ناخن های خود را نداشته باشند و یا به دلیل حضور در مراسم های مهم زمان کافی برای زیباسازی ناخن های خود را پیدا نکنند.

از طرفی چون بعد از کاشت ناخن همه این افراد نیاز به تعمیر و بازسازی آن دارند بنابراین شما همیشه مشتریان زیادی خواهید داشت. کاشت ناخن یکی از زمینه های پولساز آرایشگری است و در صورت کسب مهارت و پشتکار لازم به راحتی می توانید درآمد بالایی کسب کنید.

متوسط ​​درآمد در صنعت ناخن چقدر است؟

حضور در بازار ناخن بسیار ایده آل است، با گرفتن مدرک فنی حرفه ای و رفتن به سالن های زیبایی درآمد خوبی کسب خواهید کرد. شما نمی توانید درآمد حاصل از این کار را به درستی تعیین کنید و کاملا به فعالیت و مهارت هایی که کسب می کنید بستگی دارد.

برخی از ناخن کاران ماهانه ده ها میلیون یا حتی صدها میلیون درآمد دارند. این اعداد متناسب با اینکه کجا هستید و چه ساعتی کار می کنید متفاوت است. این زمینه بدون شک یکی از سودآورترین حوزه های لوازم آرایشی است.

آیا می توانم با گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران مهاجرت کنم؟

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور ما، افراد زیادی به مهاجرت علاقه مند هستند. شما می توانید با بسیاری از مدارک فنی حرفه ای در زمینه های آرایشی به این مهم دست یابید که مدرک کاشت ناخن یکی از آن هاست.

برای اینکار لازم است گواهینامه سازمان فنی حرفه ای را دریافت کنید که لازمه آن شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران در مجموعه صورتگر ماه است. با این مدرک می توانید به بسیاری از کشورهای جهان از جمله کانادا، آلمان، عمان و ترکیه مهاجرت کنید.

سوالات متداول درمورد آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران

سوالات متداول درمورد آموزش کاشت ناخن

سوالات متداول درمورد آموزش کاشت ناخن

آیا در پایان دوره کاشت ناخن گواهینامه ای دریافت می کنم؟

پس از گذراندن دوره کاشت ناخن، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی به عنوان آرایشگر ناخن دریافت خواهید کرد.

قیمت آموزش ناخن چقدر است؟

هزینه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگریصورتگر ماه متناسب با هر بودجه ای طراحی می شود. به همین دلیل دروس این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. برای مشاهده جدول هزینه ها  از صفحه هزینه دوره آرایشگری  استفاده کنید.

آیا یادگیری کاشت ناخن دشوار است؟

یادگیری نحوه کاشت ناخن سخت نیست و مربی صورتگر ماه به شما کمک می کند تا آموزش کاشت ناخن را راحت تر یاد بگیرید.

 کاور و لمینت ناخن جزء دروس آموزشی است؟

بله، کاور ناخن و لمینت ناخن نیز به طور کامل آموزش داده می شود.

آیا با گواهی کاشت ناخن می توان سالن زیبایی تاسیس کرد؟

خیر برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آرایش و آرایشگری را گذرانده  و یا در هفت دوره مهارت های گریم و آرایشگری به صورت جداگانه شرکت کنید.

آیا باید خودمان تمام ابزارهای لازم برای این دوره را آماده کنیم؟

بله. همراه داشتن مطالب درسی برای هنرجویان الزامی است.

آیا طراحی ناخن نیز در این دوره آموزش می دهند؟

خیر، باید دوره طراحی ناخن را  جداگانه مطالعه کنید.

من کار می کنم آیا امکان برگزاری کلاس در روزهای تعطیل وجود دارد؟

بله. آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه در روزهای جمعه و تعطیلات دوره های آموزشی را جهت رفاه حال اقوام شهرستان و یا افراد شاغل برگزار می کند.

آیا می توانم بعد از شرکت در دوره کاشت ناخن سریع شروع به کار کنم؟

بله، تمامی دوره های آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه برای ورود به بازار کار طراحی شده است.

مطالب پیشنهادی:

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم