آموزش اکستنشن مو در تهران

آموزش اکستنشن مو
آنچه در این مطلب می خوانید : پنهان

دوره آموزش اکستنشن مو در تهران

دوره آموزش اکستنشن مو در تهران توسط اساتید مجرب و حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری زنانه صورتگر ارائه می شود. این دوره شامل تمامی مباحث مربوط به دوره اکستنشن می باشد که به روش های مختلف و برای انواع مو قابل انجام است.

در پایان این آموزش دانشجویان برای ورود به بازار کار آماده می شوند و قادر به دریافت دیپلم فنی حرفه ای می شوند. این روش زیبایی یکی از راه های داشتن موهای بلند و پر است.

به لطف این روش می توانید هایلایت هایی در مو ایجاد کنید و زیبایی مو را افزایش دهید. دو نوع مو در آموزش اکستنشن مو استفاده می شود: موهای طبیعی و موهای مصنوعی. استفاده از روش طبیعی توجه بیشتری را به خود جلب می کند و با مو راحت تر ترکیب می شود و امکان شستشوی آسان و حتی رنگ کردن آن وجود دارد. همچنین، موی مصنوعی دوام زیادی ندارد و نمی توان آن را با سشوار، اتو مو و ابزار حرارتی حالت داد.

موضوع های دوره آموزش اکستنشن مو

موضوع های دوره آموزش اکستنشن مو

موضوع های دوره آموزش اکستنشن مو

  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • ضدعفونی و شستشوی موهای طبیعی
  • اندازه گیری اندازه سر با قالب گیری
  • آموزش بافت مو  و کلاه گیس
  • روش درست کردن پایه مو و فرق سر با چسب لاتکس
  • آموزش اکستنشن با موهای طبیعی
  • آموزش اکستنشن با موهای مصنوعی
  • آموزش اکستنشن مو با حلقه
  • آموزش اکستنشن با روش لیزر
  • مراقبت های لازم پس از اکستنشن 

قیمت و نوع برگزاری دوره تخصصی آموزش اکستنشن مو

قیمت آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشگری حرفه ای صورتگر ماه متناسب با هر بودجه ای طراحی شده است. به همین منظور دروس این دوره به صورت خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود. همچنین امکان برگزاری دوره هایی در ایام تعطیل برای بانوان شاغل و بستگانی که از شهرستان می آیند وجود دارد.

وسایل لازم برای آموزش اکستنشن مو

وسایل مورد نیاز برای آموزش اکستنشن مو عبارتند از: موی مخصوص طبیعی و مصنوعی، اتوی اکستنشن، گیره مو، پلت مخصوص، انواع چیپ استفاده شده در این آموزش شامل چسب کراتینه، چسب حرارتی، حلقه، گیره و محافظ.

پس از دوره آموزش اکستنشن مو چه توانایی هایی به دست می آورید؟

پس از گذراندن دوره آموزشی در صورتگر ماه که بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران است، تمامی ابزارهای لازم برای ساخت اکستنشن از جمله انواع موهای مورد استفاده در این روش، اتو مو اولتراسونیک، گیره مو، انواع پلت کراتینه، انواع اکستنشن چیپسی در اختیار شما قرار می گیرد. , محافظ های مو، با محافظ انگشتی، چسب کراتینه، انگشتر، گیره، چسب حرارتی آشنا می شوید و کار با آن ها حرفه ای خواهید شد.

تمام روش هایی را که یک متخصص اکستنشن حرفه ای برای انجام کار باید بداند و در مهمترین روش های اکستنشن از جمله اکستنشن با موهای طبیعی و موهای مصنوعی، اکستنشن حلقه و با روش لیزر (کراتینه)، اکستنشن دوخت را یاد خواهید گرفت. (گره ها). E) و چسب (Clipsi)، روش خطی، میکرو لینک، میکرو توپ، میکرو لوپ و تعمیر و پسوند ریمو.

شروع به کار در زمینه اکستنشن مو چگونه است؟

بازار کار اکستنشن مو چگونه است؟

بازار کار اکستنشن مو چگونه است؟

این روزها تب بازار این روش زیبایی بیشتر شده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. ممکن است برخی افراد برای مراسم مهمی مانند عروسی زمان کافی برای رشد موهای خود نداشته باشند یا حجم موهایشان بسیار کم باشد یا بخواهند موهای خود را هایلایت اضافه کنند تا موهایشان زیباتر شود.

به همین دلیل این روش زیبایی مو بهترین گزینه برای آنهاست. این رشته یکی از رشته های پولساز آرایشگری است و در صورت ادامه تلاش می توانید به راحتی درآمد بالایی کسب کنید.

چگونه در این زمینه متخصص شویم؟

شما در دوره های آموزشی آموزشگاه صورتگر ماه، پس از آشنایی با انواع موهای مورد استفاده در اکستنشن، روش های متداول اکستنشن را با تمام جزئیات آن ها فرا خواهید گرفت.

 این دوره با تمامی روش های رایج در بازار کار از جمله چسب کراتینه، رینگ، دوخت مو، روش خطی و باندینگ یا اتصال حرارتی به صورت کاملا کاربردی آشنا خواهید شد.

در دوره های آموزشی شما با موهای طبیعی و مصنوعی کار می کنید و در تمامی روش ها شاخه های تار مو را به موهای مدل اضافه می کنید.در دوره آموزشی صورتگر ماه علاوه بر نحوه انجام کار، اصول مراقبت از مو، کوتاه کردن مو، اکستنشن مو و … را نیز فرا خواهید گرفت.

دلیل محبوبیت اکستنشن مو چیست؟

داشتن موهای بلند نیاز به نگهداری و مراقبت اساسی دارد. اگر فردی کار می کند یا زمان کافی برای مراقبت از موهای خود را ندارد یا به دلیل رشد موهای زیر پوستی نمی تواند موهای خود را رشد دهد، اکستنشن مو بهترین گزینه برای اوست.

حتی گاهی اوقات ممکن است یک فرد موهای کم پشتی داشته باشد که اعتماد به نفس او را کاهش می دهد. همه این افراد می توانند با اکستنشن مو ظاهری زیبا و جلوه ای جذاب به موها بدهد.

برخی سوالات متداول در مورد آموزش اکستنشن مو

برخی سوالات متداول در مورد آموزش اکستنشن مو

برخی سوالات متداول در مورد آموزش اکستنشن مو

چه مدرکی بعد از اتمام آموزش دریافت خواهم کرد؟

در پایان این آموزش گواهینامه فنی حرفه ای با عنوان کلاه گیس بافی با موهای طبیعی زنانه دریافت خواهید کرد.

قیمت آموزش حرفه ای اکستنشن چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره های آموزشی اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه متناسب با هر بودجه ای طراحی شده است. به همین دلیل دروس این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. سایر هزینه ها در صفحه هزینه دوره آرایشگری گزارش شده است.

چگونه می توانید از کیفیت آموزش خود مطمئن شوید؟

شما می توانید قبل از ثبت نام در جلسه به صورت آزمایشی در دوره شرکت کنید تا با محیط دوره و نحوه تدریس استاد آشنا شوید.

آیا با مدرک این دوره می توانم سالن زیبایی ایجاد کنم؟

خیر، برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آرایش و پیرایش را گذرانده  و یا در هفت دوره مهارت های گریم و آرایشگری به صورت جداگانه شرکت کنید.

آیا باید مدلی بیاوریم تا آموزش اکستنشن مو را تمرین کنیم؟

بله در هنگام تمرین آموزش ها باید مدل بیاورید.

آیا باید خودمان تمام ابزارهای لازم برای دوره را تهیه کنیم؟

بله. همراه داشتن مطالب درسی برای دانشجویان الزامی است.

کلاس اکستنشن با موهای مصنوعی یا طبیعی تدریس می شود؟

در دوره آموزشی اکستنشن مو هر دو روش استفاده از موی طبیعی و مصنوعی به طور مفصل آموزش داده شده است.

من کار می کنم آیا امکان برگزاری کلاس در روزهای تعطیل وجود دارد؟

بله. آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه در روزهای جمعه و تعطیلات دوره های آموزشی را جهت رفاه حال اقوام شهرستان و یا افراد شاغل برگزار می کند.

آیا می توانم بعد از شرکت در این آموزش سریع شروع به کار کنم؟

بله، موضوعات تمامی دوره های آموزشگاه آرایشگری صورتگر ماه برای ورود به بازار کار طراحی شده است.

https://www.lullabellz.com/human-hair-extensions

مطالب پیشنهادی 

شبکه های اجتماعی

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم